recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTP hvordan2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTP hvordan2

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Nå, så vidt jeg kan se i specifikationerne for D-Link DIR 685, så nævnes der kun FTP. Jeg går ud fra, at hvis den understøttede SFTP eller andet, at det ville være nævnt her?

@quarkir: Idéen med 3. parts routersoftware er god nok, men skulle jeg ikke hellere tage mig sammen, og købe en NAS i stedet. Har længe ønsket mig en QNAPBig smile Har også en gammel bærbar jeg ville lege med og installere noget LINUX. Så kan jeg lave en SFTP server på den.

@Cyberguyen: Hvordan sætter man en VPN op. Skal der oprettes en seperat server til dette formål?
Både NAS og Linux på en bærbar er fornuftige muligheder, det kommer an på hvilket behov du selv vurderer du har.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu