|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
TwonkyMedia er en media server, som du kan installer direkte i din NAS og så streame film/billeder/musik direkte fra den. Det spiller rigtig godt, og er virkeligt nemt at sætte op, (bortset fra jeg endnu ikke har fået installeret den på min NAS Læs mere her: http://www.twonkyvision.de/
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Jeg kører også med både win2K3 og NAS. Jeg kører dog Twonky på min NAS, fordi jeg har Xbox 360, PS3, PSP, Dreambox, og mange andre enheder, der har glæde af Twonky serveren.
Man kan da ikke leve uden ... |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er/var også meningen at Twonky skulle over på min NAS, men fordi der var lidt for meget knas med version 4.3 og PS3éren, hvor jeg testede den fra min server, som alligevel står og knurre i døgndrift, så kom jeg ikke videre med den.. Kommer tid kommer råd, som man siger
![]() |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Ja, jeg kender det kun alt for godt.
Jeg kalder det bare "kvalitetstid". ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Hummelmose; har jeg har også prøvet at installere Twonky på min Synology NAS og så derfra Streame til min XBOX360, men det virker KUN når jeg har den PC tændt hvorfra jeg har sat det hele op med Twonky, men hvad Mapper" Twonky skal søge i osv. Kan det være rigtigt, for så kunne jeg jo lige så godt Streame fra den PC nu hvor den alligevel er tændt. Ville nemlig sindsyg gerne igang med at kunne Streame med min XBOX360 da den ellers bare står lidt og samler støv. håber du lige lige har nogle guldkorn til hvad jeg gør forkert......for ellers ser det smart nok ud. |
|
![]() |
|
![]() |
-> Stay.
Du skal vælge det device på Twonky der er Xbox 360'eren og sige at det er en xbox 360. Jeg kører den nyeste version, uden problemer. |
|
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Nå okay. Har slet ikk set man skal henvise til hvis device man vil køre med - men så virker det også når ens computer er slukket, det må jeg så lige hjem og prøve at lege med og så kryds finger for at det kommer til at virker - det skal det fandme. I rriterende Synology ikk har fået support for Xbox360 ENDNU.....ikk at Twonky ikk er godt og virker men alligevel. |
|
![]() |
|
![]() |
Well. Jeg købte min Synology fordi at Twonky støttede den og ikke omvendt. Jeg mener at Twonky er det bedste produkt på markedet.
Deres understøttelse af devices er perfekt, og deres support og ægte interesse for kundernes ønsker findes ikke bedre. |
|
|
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
hummelmose nu vil jeg ikke hijacke tråden men,
1. hvordan har din Dreambox glæde af nas? 2. er det ikke begrænset hvilke formater xbox360 kan afspille? er nemlig selv igang med et mindre projekt qnap ts-101 panasonic px70 onkyo 605 dreambox dm500s eller anden model kef 2005.2 wizd på bærbar netgear eva700 Redigeret af Business101 - 01-August-2007 kl. 17:29 |
|
![]() |
|
![]() |
Fordi min Dreambox er en UpNP klient.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
nu skal jeg lige være sikker på jeg forstår det rigtigt, jeg har installeret Twonky på min bærbar og selvfølgelig på min Synology 207'er. men det er kun en "Trial" pt da jeg først vil se hvordan det spiller. håber ikk det spiller nogle rolle for at kunne få det til at fungere uden at ha' min bærbar tændt! når det så er installeret på begge enheder, så kører jeg Twonky fra min bærbar som jeg har installeret på den og sætter det op med mapper den skal søge i og når jeg klikker under "clients/Security" så står min XBOX360 som "client" og den skal vel henvise til Xbox'ens IP ikk?? MEN hvordan ved Twonky disse "setting" når jeg slukker på min bærbar?? når man kigger på den install. guide virker det som om man også kan Browse den Twonky som er install på NAS'en og så lave diverse "settings". TwonkyMediainstallationguide 4.3 side 14
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er naturligvis på den server som kører (i det her tilfælde NAS'en), at du skal sætte XBOX360 op. Men jeg går ud fra at du mener at du bruger en browser på din bærbare til at sætte serveren op på din NAS ?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |