recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTP til M-6600n
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFTP til M-6600n

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af THMhome THMhome skrev:

Er der andre værktøjer i bruger der kan være værd at kigge på?

Jeg er begyndt at lege lidt med tvixie og det er genialt at kunne få billede og beskrivelse i mappen. Men kan man få den til at ændre mappe ikonet, ved mappe visning, så den viser f.eks. coveret i stedet?

Hejsa,

ja jeg bruger selv tvixie, og har lavet dk sprog samt fikset laserdisken dertil. :)

Du skal have den sidste nye version af firmware til din tvix før du kan få coverart til at fungere, men når den er smidt på er det ingen probelm at den viser covert til din film i stedet for. 

Det er super nice, og meget simpelt at arbejde med :) 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Hejsa,

ja jeg bruger selv tvixie, og har lavet dk sprog samt fikset laserdisken dertil. :)

Du skal have den sidste nye version af firmware til din tvix før du kan få coverart til at fungere, men når den er smidt på er det ingen probelm at den viser covert til din film i stedet for. 

Det er super nice, og meget simpelt at arbejde med :) 
Fixet laserdisken? Hvad er det?

Coverart er nok nøgleordet til det jeg gerne vil, prøver næste gang jeg får lidt tid med den.
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 15:41
Laserdisken er en provioder hvor du kan få film info fra. Altså i stedet for at alt står på eng så kan du få info på dansk. :) 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Laserdisken er en provioder hvor du kan få film info fra. Altså i stedet for at alt står på eng så kan du få info på dansk. :) 
Aarh, søg og du skal finde Wink 
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu