|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Så for søren, Borup - der gik du da lige fra et 10K 32" LCD til et 30K(?) 42" plasma!!! Det var ellers lidt af et spring. Nu havde jeg ellers lige fundet en test for Myrica V32-1 der så god ud - bortset fra "duursaamheid" som jeg alligevel ikke aner hvad er. Hvis nu at Myrica V32-1 ikke er god, er der så nogen, der kan fortælle mig om ViewSonic N3200W, som har lignende spec og pris, er købet værd? ....og undlad venligst "man får hvad man betaler for" bemærkningen - der er ikke flere penge på kontoen til fladskærm
Har du i øvrigt købt dit, peogeot? Redigeret af Sofia |
|
![]() |
|
Borup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
beklager sofia, men jeg syntes virkelig ikke at du skal smide penge efter et myrica. måske du skulle spare yderligere op et årstid. jeg du har ret det er et kæmpe spring jeg har foretaget, men så skulle det også gerne virke helt perfekt. |
|
![]() |
|
donØ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2004 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Jeg troede Fujitsu-Siemens gik for at være nogen af de bedste skærme på markedet?! |
|
![]() |
|
alfaekko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Jeg havde også, på baggrund af specs besluttet mig for dette tv, men da jeg så det i Computercity, var jeg IKKE imponeret over billedet, heller ikke på dvd, og endte istedet med at købe et viewpia 37" hos www.globevision.dk. Det er jeg til gengæld overmåde tilfreds med
Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |