|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Når du ser Live TV Højreklik på skærmen (eller Info på remoten) Klik på Zoom til det passer |
|
![]() |
|
mr-tdi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
MCenterFreak -> når jeg højreklikker får jeg blot en menu frem med nogle valg - ikke mulighed for tilpasning.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvordan er din MCE forbundet med TVet? Hvad fortalte du under opsætninge (Widescreen, 16:9 etc) |
|
![]() |
|
mr-tdi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Det er forbundet via scart. Syntes ikke jeg har haft valget på noget tidspunkt om det var Widescreen (hvilket det er) - hvor gør man disse valg. |
|
![]() |
|
![]() |
Højreklik på skærmen>Indstillinger>TV>Konfigurer TV eller skærm>Næste>Fladskærm>Vælg forbindelsestype>Widescreen (16:9) Derefter kommer der (hvis du har et MCE kompatibelt grafikkort med tilhørende MCE drivere) en mulighed for at vælge den rigtige opløsning. Mit (nVidia) er f.eks. sat til 1680 gange 1050 hvilket MCE opfatter som Widescreen, og derfor skriver: Aktuel opløsning 1680 gange 1050 (Widescreen) |
|
![]() |
|
brilleabe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
mht til fjernbetjening har jeg før anbefalet denne: http://www.tektronik.dk/catalog/product_info.php?cPath=76&am p;products_id=620 Det er en lille sender som man sætter i hvilken som helst fjernbetjening og så bliver signalet sendt til et lille øje som kan klistres på modtageren. Jeg har brugt min i et lille års tid og det virker perfekt - slut med at skulle pege (og så kan fjernbetjeningen bruges fra alle rum hvis man har flere skærme tilsluttet) /brille |
|
![]() |
|
![]() |
brilleabe -> fjernbetjeningen overvejer jeg lige - ser rigtig godt ud. MCenterFreak -> jeg har traditionelt TV - får ikke muligheden for at vælge 16:9 og dette uanset om jeg vælger fladskærm. Mit TV har ca. 5 cm. i hver side som ikke bruges. (Hvilket jeg er lidt ked af). |
|
![]() |
|
![]() |
Er der forresten nogen der har erfaringer med Ipod / mediecenter?
|
|
![]() |
|
![]() |
#mr-tdi Jeg tror at det er på grund af dit indgangssignal, scart, at du ikke får de nødvendige muligheder. Jeg er bange for at det kun er muldvarpen der kan løse dit problem = ny skærm Men så får jeg nok på hattetpulden af de andre herinde som mener at Flaskeskærm er GUD! Jeg tror derimod at dit liv bliver skønnere med en ca. 37" LCD af et rimeligt fabrikat. Vedr. Ipod: Ipod og MCE har intet tilfælles og får det formentligt aldrig, da det er to vildt konkurrerende firmaer (Microsoft og Apple) Min egen personlige mening er at man skal glemme alt om apple (Ipod) ellers er du sovset ind i deres DRM, dvs. umuligt at afspille på andet end en Ipod |
|
![]() |
|
![]() |
Ipod er også mest fordi min kæreste er helt vild efter at få sådan en, ikke mindst pga. alt det udstyr man kan købe sig fattig i. Jeg overvejede om det skulle være eksempelvis en Creative da jeg kan se den kan være kompatibel med MCE. Det kan være at den eneste udvej snart er en fladskærm. Jeg vil meget geren have en 37" fladskærm, men syntes priserne er lidt høje endnu (eller jeg er for nærig;-) Flaskeskærm - *GG* Nå, men nu har vi også haft vores flaske herhjemme i 2½ år så vores 100hz Philips må vel til salg. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
ullus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
er dette emne mon aktivt endnu?? Jeg Har købt en brugt og jeg kan bare ikke få lyd op i fjernsynet via scartstikket Nogen der ken hjælpe? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |