|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian-h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 10-April-2007 kl. 13:28 |
Er der nogen der har haft held til at få den fulde 7 dages EPG frem på PX70'eren ?? Har set i en UK anmeldelse at det findes, men måske bare ikke på vores modeller her i DK ?? /Kristian |
|
- Samsung PS51E8005
- Samsung BD-E5500 - Pioneer VSX-920 - Dali Concept 6 |
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Den har jeg også ledt efter, men ikke fundet. Man skulle næsten tro det var guide knappen, men den bringer bare en kanalliste frem.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Er der nogen danske kanaler som udsender EPG? På TDC kabel, er det vist kun TV5 (Frankrig) som udsender EPG... |
|
![]() |
|
Ghidora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/Guiden.asp Ser da ud til der bliver udsendt... jeg troede bare det krævede noget selector agtigt udstyr? Men hvad ved jeg... har haft Digitalt TV i under en uge :) |
|
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
|
![]() |
|
Kristian-h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Det virkede - om end lidt klodset - på den Sony KDL-40V2500 jeg havde...
![]() |
|
- Samsung PS51E8005
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Jeg har en DVB-T modtager boks til mit fjernsyn. Og da virker EPG skam top lækkert :) Rigtig hurtigt, og meget mere overskueligt end tekst-tv synes jeg. |
|
![]() |
|
![]() |
Netop - derfor ville det også være lækkert om der var nogen der vidste hvordan man får det frem på PX70'eren.
![]() |
|
- Samsung PS51E8005
|
![]() |
|
Ghidora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
JA! må da være nogle der ved noget?
Hvorfor dog udelade det på Europa modellerne? hvis dette altså er tilfældet!?!? |
|
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
|
![]() |
|
![]() |
Stadig ikke nogen der har noget nyt om emnet ???
|
|
- Samsung PS51E8005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |