recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fuld HD i B&O
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFuld HD i B&O

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrisahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Fuld HD i B&O
    Sendt: 24-Juni-2008 kl. 23:33

Jeg har et meget preserende spørgsmål, der går ud på hvornår Bang og Olufsen vil producere full HD 1080p.

Jeg har også et spørgsmål omkring min tilslutning af HDMI til mit DVI i mit B&o 7-32.

Jeg har forsøgt at tilpasse med forskellige mulige løsninger på mit tv, men billedet kommer enten frem med blå skærm eller også sker det at lige i opstartsfasen kommer billedet frem for derefter at gå over til blå skærm.

Er der nogen løsning på dette problem.

Jeg har en Samsung DVD HR 777 320 GB optager/afspiller.

Lyden har jeg også problemer med, da den originale Dolby lyd ikke kommer ud i højtalerne, men kun kommer frem til front-højtaleren.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Chrisahl Chrisahl skrev:

Jeg har et meget preserende spørgsmål, der går ud på hvornår Bang og Olufsen vil producere full HD 1080p.

Det gør de allerede. BV7 40" findes i en 1080P udgave.

Oprindeligt skrevet af Chrisahl Chrisahl skrev:

  Jeg har også et spørgsmål omkring min tilslutning af HDMI til mit DVI i mit B&o 7-32.

Jeg har forsøgt at tilpasse med forskellige mulige løsninger på mit tv, men billedet kommer enten frem med blå skærm eller også sker det at lige i opstartsfasen kommer billedet frem for derefter at gå over til blå skærm.

Er der nogen løsning på dette problem.

Jeg vil gætte på at dit BV7 er så gammelt at det ikke er HD Ready, dvs. det har ikke HDCP, og så kan du ikke overføre HDMI signaler til det. Jeg tror nok at du kan få den opgraderet, få fat i BeoBrian eller Peter Pan her i forummet, det kan de sikkert svare på.



Redigeret af AV Precision - 24-Juni-2008 kl. 23:44
Til top
Chrisahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 23:47
Tusind tak for dit hurtige svar, jeg vil prøve at kontakte de omtalte, mange tak endnu engang
Til top
fissan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2008
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 11:22

Hej,

B&O kommer med nye "budget" modeller til efteråret, dog er de ik gået i produktion endnu da der lige er tiltrådt en ny direktør som skal have lov at sætte sit præg på serierne. De kommer så vidt jeg ved i 42" og så et i 50"+.

Forskellene er bl.a. plexiglas istedet for glas, intet kamera til autoindstilling af skærmen osv.. Dog stadig samme paneler som i "topmodellerne". 

B&O prøver at udvide deres kundesegment for at få noget mere af middelklassen, derfor de nye "budget" modeller. Lidt som for en 20-40 år siden. Hvis man har fulgt lidt med, så har det jo heller ik gået super godt for B&O de seneste år. Så det er nok en meget god idé.

 



Redigeret af fissan - 25-Juni-2008 kl. 11:24
Til top
Chrisahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 11:54
Nej, deres overskud er svundet lidt ind, men de er stadig førende grundet deres designpolitik, så mon ikke de overlever. Dog kunne jeg godt have ønsket at de var lidt mere fremme i skoene med hensyn til teknikken, der halter de bagefter.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 12:56

Oprindeligt skrevet af Chrisahl Chrisahl skrev:

Nej, deres overskud er svundet lidt ind, men de er stadig førende grundet deres designpolitik, så mon ikke de overlever.
 

At de foretager nogle ret drastiske skridt (som at fyre direktøren) selv om der stadig er overskud, bare mindre overskud end forventet, er jo et godt tegn rent forretningsmæssigt, på at de er på forkant med tingene, og forstår at drive forretning.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Chrisahl Chrisahl skrev:

Nej, deres overskud er svundet lidt ind, men de er stadig førende grundet deres designpolitik, så mon ikke de overlever.
 


At de foretager nogle ret drastiske skridt (som at fyre direktøren) selv om der stadig er overskud, bare mindre overskud end forventet, er jo et godt tegn rent forretningsmæssigt, på at de er på forkant med tingene, og forstår at drive forretning.



Fornemmer jeg en anelse sarkasme, Otto
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 17:28

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:



Fornemmer jeg en anelse sarkasme, Otto

Nej, det var såmænd ment helt seriøst. Det er selvfølgelig skidt at det er nødvendigt, men udefra set positivt (på lang sigt) at der bliver taget action.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 19:28
Jeg synes da det virker en anelse grotesk at man fyrer en direktør på et, efter min mening, løst grundlag

Men hvis ikke han kan gøre det bedre end godt, så er det åbenbart det forkerte sted at arbejde.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 11:47

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes da det virker en anelse grotesk at man fyrer en direktør på et, efter min mening, løst grundlag

Vi kan jo udefra kun gætte, men der kan jo have ligget mere bag end de rent økonomiske resultater.

Til top
fissan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2008
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes da det virker en anelse grotesk at man fyrer en direktør på et, efter min mening, løst grundlag

Vi kan jo udefra kun gætte, men der kan jo have ligget mere bag end de rent økonomiske resultater.

Efter hvad jeg har hørt var han for blød, den nye direktør skulle vist være mere hårdfør

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu