|
FULL blown JBL cinema |
Besvar | Side <1234 94> |
Forfatter | |||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ang dvd ,der bruger jeg primaren ,hvorefter at scaleren scalere op til 1080p og bruger funktionen PREP .primaren kan ikke sende et interlaced signal ud ,så scaleren reinterlacer det ,og derefter deinterlacer det korrekt.Med synlig forbedring til følge.Når oppoen kommer vil det være en killer.næsten samme pris som jeg gav for samsung bdp 1400,men er billede som er mange gange bedre+bedre analog udgange
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tripolerne er lidt en mellemting mellem en direkte og en dipol højttaler, og det fungerer fremragende med fire tripoler. Jeg har aldrig helt forstået hvorfor THX definerer dipoler i siderne men ikke bagved, men M&K'erne er THX certificerede med tripoler hele vejen rundt. De laver slet ikke andet ned tripoler som baghøjttalere længere. |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
super flot bio Især din løsning med indbygget lærred i loft
Hans |
|||
sd2100
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gennemført flot stuebio. Løsningen med "lærredskassen" på loftet er ganske enkelt genialt. Da jeg selv ikke er tilhænger af en decideret/dedikeret hjemmebio, så er din stuebio-løsning nu klart være referencen - intet mindre (hvis man har hus og mulighed for at kopiere din lærredsløsning). |
|||
akjosko1
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mener du ikke at det er hfk's Argon Cube møbler, der jo ligner Clic? Kanon løsning med lærredet i loftes, og rigtig flot setup |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
en skrivefejl det er selfølgelig argon.der er plusser og minusser.personligt syntes jeg at finishen godt kunne være bedre(løbere og revner)når man kommer rigtig tæt på.hvis man har en forstærker som er tung,dvs ikke tungere end min primare(ca 25kg)bør mna kigge efter et andet møbel.den cube som den står i buer en anelse nedaf.skufferne hvor jeg har mine dvd/blu-ray film kan ikke åbnes helt.der mangler ca 8 cm til at bagkanten er helt fri. jeg kom af med ca 12500,-.et clic møbel i samme kofirgration koster ca 33000,-.Clicmøblet er uden tvivl i alle sammenhæng et bedre møbel.men 20000,- i difference?
|
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg takker for de fine ord jeg overvejer i øvrigt at forhøje mit skab hvor projektoren står.så den også kan blive skjult.Jeg tænker på at lave ne kasse ,i samme stil som skabet.men front og højre side vil jeg beklæde med hvidt ht stof eller lign ,til køling.ud over det skal der være et hul til optikken. jeg vil tage nogle flere billeder efterhånden som der bliver opdateret |
|||
DAXE
Junior bruger Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Meget flot lavet! Et par spørgsmål: Hvorfor ikke bruge subwoofer fra M&K? Hvordan vil M&K højtalere lyde til musik alene (evt. med lidt billigere forstærker, trods alt :-)? Kabler til højtalere: Jeg synes det ser godt ud. Måske dog et lidt mere firkantet layout (kabler lodret op til højtalere). Hvilket møbel så i i Vejle? |
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg valgte subwooferen fra velodyne på grund af div just/rum eq.da jeg både bruger setupet til film og musikkoncerter.den har justerbar servo som gør basen utroligt præcis i musik mode eller mere volumeløs til film.ifølge målinger er den lineær til ca 17 hz hvorefter den falder.jeg vil ikke sige at den er bedre end m&k,men den er ihvertilfælde mere præcis og fleksibel.men den er til gengæld ikke billig.mener den kostede 23000,- vejl. jeg kan kun udtale mig om hvordan de lyder hjemme ved mig.min primare har bestemt ikke problemer med at trække dem.den er godt nok kun på 5x100w men strømforsyningen er på 900va .som helhed lyder koncerter godt ,ALT kommer med.Til stereo mangler de perspektiv og er generelt for pågående.de er meget monitor præget møblet i vejle kender otto noget til |
|||
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hejsa - vil tilslutte mig de andre og skamrose dit HW, top nice og lækker detalje med lærredet på loftet. Min kæphest er dog ledninger/kabler som jeg er allergisk overfor. Med alle de $ der er brugt på dette projekt synes jeg det er ualmindeligt synd ikke at bruge et par tusinde på at få fræset de få kabler ind i væggen til højtalere og TV og evt. projektor - det kan ikke koste alverden set i lyset af den eksisterende investering og vil - efter min mening - lige give det sidste prik over i´et.
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
komentar kommer senere er der nogle som har forslag til ht kabler .bruger pt supra ply 3.4 skærmet specielt mellemtonen har svært ved at "slippe"højtaleren.jeg har kigget på VDH 122 hybrid |
|||
Besvar | Side <1234 94> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |