|
FULL blown JBL cinema |
Besvar | Side 123 94> |
Forfatter | |||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 21:37 |
||
Udstyr :
LCR front - JBL Synthesis SAM3 Baghøjtalerne - 4 x Revel W780 Lofthøjtaler - 2 x Revel C780 Subs - 2 x JBL S1S-EX + Crown CDi 2000 amp JBL SDEC 3000 EQ/DSP receiver - Yamaha RX A2040 Effektforstærker JBL AVA7 Bd afspiller - oppe bd 83 Projektor - Sony vpl 55 Lærred DIY - 106" CIW motoriserede masker. Dug - screen Excellence enlighter 4K AT. Medieafspiller - Dune HD base Server - Synology ds414j + 4 x 4tb WD RED Remote - harmony Ultimate DIY maskingscreen - billeder og tekst fra side 35 slam bas arbsorbenter - billeder og tekst side 47 jeg har på side 49 ændret min screenwall , til bafllewall. jeg vil senere ligge nogle billeder af målinger af før og efter version 2 Redigeret af p.las - 16-Oktober-2018 kl. 13:50 |
|||
erla
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ser godt ud :-) Hvilket møbel er det ? |
|||
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
*Applaus*
Det eneste jeg kan sige imod handler udelukkende om min personlige smag, kan godt lide mit stukloft, og vil hellere have et "teknikskab" det ser KANON ud, og har altid været meget begejstret for Primare's design, det ser ganske enkelt EMINENT! ud, og er glad for at se du har valgt at vise det, ellers er det rart at se at du har valgt "de rigtige" produkter, og gennemført det i en grad man sjældet ser Der kommer til at ligge mange gode timer i den er jeg sikker på! Bravo |
|||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
det er et CLIC fra hifi klubben(konenes valg) jeg vil helst selv have lavet noget |
|||
MC_Disko
Guld medlem Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
lækkert med lærredet på loftet. jeg har selv ideer til en sådan løsning når man engang får plads til det. hvis ikke det bliver til et desideret bio rum men flot er det |
|||
Gerdes
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad var der galt med det møbel, som vi så i showroom i Vejle? (Ottos og Henriks demorum) |
|||
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Ser lækkert ud. Men hvorfor har du bestilt s55t til baghøjttalere? Skal det ikke kun være surroundhøjttalerne der skal levere difus lyd (tripol). Var det ikke bedre at du bestilte et sæt 750 ekstra? Måske tager jeg fejl. Sejrsen |
|||
A_Nielsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dit lærred som er gemt op i loftet, er jeg helt vild med
|
|||
|
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||
alle andre M&K opsæt jeg har set ,har man også gjordt det på denne måde |
|||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Husk at M&K´s bag/side højtale kørre som ægte tripol, det ville sige at den
både at direkt lyd plus difus lyd i samme højtale og på samme tid, noget som jeg mener at kun M&K kan lev. Og derfor kan man ikke samlign dem med andre bag/side højtale. |
|||
deepmagic
Super bruger Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Syntes det er fedt lavet med det lærred gemt oppe på loftet Samtidig også et fedt hifi møbel! |
|||
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|||
Besvar | Side 123 94> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |