|
FULL blown JBL cinema |
Besvar | Side <12345 94> |
Forfatter | ||
mou2000
Bruger Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej fed detalje med lærede på loftet. Hvor meget fylder det ca. (HxBxD)? |
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej P.Las
Det ser sgu godt ud. Hvor meget plads skal der være oppe i loftet, og var der ikke problemer med at skære oppe i loftet ? Super stue-bio.
MVH |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
pr76
Bruger Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser sku godt ud Har i et stykke tid gået og overvejet at lytte til de M&K 750, da de bliver omtalt temmeligt positivt Hvad er din mening? |
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg mener at kasseten er 2,5 m lang og ca 16x16 cm |
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej P.Las Det lyder som om det er til at have med at gøre. Jeg ved bare ikke hvad der er oppe under brædderne, men jeg vil se om jeg kan komme op på loftet og måle mig frem til om der er mulighed for at kopiere dit systen. Det er super flot.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
betho
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget gennemført. Flot!
|
||
henrik-t
Guld medlem Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
du skriver Primare på forsiden, men er det ikke Audiolab du har i click møblet...
Henrik Er det Audiolab 8000AP + 8000X7 du har dig der... Henrik Redigeret af henrik-t - 24-Februar-2009 kl. 15:11 |
||
+100HD Film
|
||
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som 'Cremekongen' siger: I LOVE IT!... Rigtig fed detalje med lærredet oppe på loftet. Specielt når kassen er så stor som du skriver. Det er den slags ting der gør det fedt at se hva andre har af 'finurligheder'. Nu skal du bare lige igang med en murstensfræser eller en vinkelsliber med den rigtige klige, og så få kablerne ind i væggen. Super flot set-up, og er slet ikk misundelig
|
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
Willer
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
UG Kryds og slange herfra (eller hvad det nu hedder efter gældende skala). Mht. ledningerne til fronthøjttalerne. En mulighed er at tage et meget langt bor og så bore ind i væggen bag højttaleren i en meget skrå vinkel over mod reolen - og så gøre det samme et sted bag reolen. Det store trick er nok at bore så præcist så de to huller mødes og laver en "kabelgang" et par centimeter inde i væggen. Sådan har jeg tænkt mig at forsøge at gøre det ved min centerhøjttaler, som er den eneste højttaler med synlig ledning i vores stue. Ledningen kommer ud af væggen bag TVet - men skal så ind i væggen igen og ud nede hvor højttaleren sidder: Redigeret af Willer - 25-Februar-2009 kl. 13:56 |
||
Kristian
|
||
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis afstanden ikk er større end hva man kan se på billedet, så er det ikk noget problem hvis man er okay med værktøj.
|
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
Besvar | Side <12345 94> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |