recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Full HD til 3000,- ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFull HD til 3000,- ??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 14:52
Hvorfor ikke købe et pq1000 42" LG plasma til elgiganten til 3999 istedet. Kender det ikke, men det kan da KUN være længder bedre end ovenstående bambus mærke.

OMG om jeg fatter det. Tal om at skyde sig selv i foden
Til top
Qrelle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2009
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 16:09
Tro mig, havde det været mig selv havde jeg købt et plasma:)

Det er vist noget med at han kender et par der har købt et pænt dyrt plasma,  behandlet det dårligt (xbox på pause uden at slukke for dyret?), og så fået meget lidt burn-in. Det er de selvfølgelig blevet sure over efter de jo har "ofret" så mange penge på et tv, og så "går det bare i stykker", så de har nok fortalt gud og hvermand på udkig efter et nyt tv at holde sig fra plasma. Desuden har de det stadig, burn-in'en er svær at spotte, og det er vist flere år siden de har købt det (har ladet mig fortælle at man ikke har noget at frygte hvis man køber et nyt plasma nu og her), men han vil stadig ikke røre plasma med en ildtang!
Qrelle
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 01:56
Alle kender nogle som kender nogle der har et 5 års gammelt plasma med burn in...

(eller også er det bare gået hen og blevet en vandrehistorie)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu