|
Full size panserglas til iPhone 6 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tip og kode. nu venter jeg bare på at det kommer.
|
|||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er som om der er et lag oveni. Har du ikke den ramme på din? Redigeret af Dorf - 13-Marts-2015 kl. 16:48 |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den har jeg ikke nej. Prøv at løfte skærmen, en lille smule i hver ende. Jeg havde jo, et par bobler som forsvandt på den måde.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var så lidt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke pga. luftbobler, jeg kan mærke kanten bare ved at køre neglen over. |
|||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det en 6 eller 6+ du har?
Tænker at jeg vil skrive til dem, hvis ikke du har det på din. |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har en alm. 6er. Har du prøvet lige at løfte? Det kan tit lave om på det. Det har jeg prøvet en del, med flere af de tidligere jeg har haft på andre iPhone´s. Men ellers skriv og hør ham ad.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har løftet lidt men ingen ændringer. Har sendt en mail af sted, så må jeg se hvad de siger til det. |
|||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fik svar fra Pavoscreen i dag, de sender et nyt. De bekræfter samtidig at der ikke skal være en kant/ramme
mellem farvekanten og glasset. |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fedt. Det er da god service, at de bare bytter det. Det var også en underlig kant. Det er så godt at vi snakker om det, så du ikke bare siger ok, det må jeg leve med.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |