|
Fullface print |
Besvar |
Forfatter | |
J@BBI
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2005 Status: Offline Point: 2 |
Emne: Fullface print Sendt: 05-Maj-2005 kl. 12:25 |
Hej... Jeg har købt 50 stk Verbatim Photo Printable dvd'er, problemet er at de er 119mm og cd-labelprint, som følger med til min IP5000 kan kun printe til 118mm... Nogen der har en løsning??? |
|
HenrikH
Guld medlem Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Sendt: 05-Maj-2005 kl. 13:20 |
Kan du ikke bare lave din egen skabelon (paper) i menuen File, Select Paper, New. Der kan du opsætte egne formater. Mener at have set et eller andet sted (kan self. ikke finde det nu!) at det er løsningen at definere sit eget format. Ellers kan du bruge Nero Cover Designer (hvis du har det). I det kan man definere sit eget format. Vejledning i det har jeg skrevet i tidligere tråd (som jeg self. heller ikke kan finde lige nu!!)
|
|
mvh
Henrik |
|
J@BBI
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2005 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 05-Maj-2005 kl. 13:57 |
Man kan ikke sætte cd-labelprint op til at printe mere end 118mm selvom man laver en ny skabelon... Nero Cover Designer har jeg desværre ikke Andre forslag |
|
atrium
Bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 18-Maj-2005 kl. 23:07 |
j@BBI !!! Jeg har svaret :D du kan GODT printe 119mm hvis du vil det, det er bare en begrænsning i programet og ikke på printeren ;D
|
|
//Atrium
|
|
atrium
Bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 18-Maj-2005 kl. 23:11 |
Jeg har fundet lidt hjælp til at ændre omkredsen på det udprintede areal på en skive.
Følgende key skal ændres i registreringsdatabasen,
[HKEY_CURRENT_USER\Software\MediaNavigation\CDLabel Print\1.0\Settings\SizeAdjust\.Standard CD (12cm)] "Inner"="-210" (-210 passer med prodye skiverne (Ø21)) "Outer"="10" (skal der som regel ikke rodes med, da de fleste skiver kan printes til Ø118m/m) (Hvis man bruger Verbatim printable skiver, så skal der stå "-210" eller i nogen tilfælde "-211" og outer "3")
Passer værdierne ikke til jeres skiver, skal tallene bare ændres, dog regnes der i 0.1 millimeter, så -210 er altså 21 m/m mindre end standarden (Ø42 m/m) |
|
//Atrium
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |