recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FullHd Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFullHd Lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Emne: FullHd Lærred
    Sendt: 28-Februar-2009 kl. 20:37
Nogen der har erfaring med dette lærred?
Kan det bruges til en fulld hd PJ??

Eller hvad skal jeg købe???
Vil helst gøre det så billigt så muligt

http://www.av-connection.dk/?PGr=982&ML=710

Kunne være det var en god ide at sætte linket ind... haha

Redigeret af nunbaggi - 28-Februar-2009 kl. 20:46
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12335
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 01:04
Hiv fat i Otto/AV Precision og spørg ham. Så er du sikker på at få det rette lærred til din projektor og omgivelserne den bruges i. Han sælger blandt andet Lissau, der giver en god blanding af kvalitet og prisvenlighed.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 07:39

du kan da godt vise fuld HD på det lærred.

Og meget billigere finder du ikke motor lærreder.

Men husk at de nemt får buler,  og de lugter meget grimt i starten, men det står der også på siden hvor du køber.

Til top
Epsi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2007
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 14:53
Jeg har et lignende lærred. Jeg har bare købt et andet i Tyskland som også er motoriseret. Jeg tror du bliver rigtig glad for det der. Jeg har aldrig oplevet buler på mit
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 13:28

Jeg kender ikke det specifikke lærred, så betragt dette som et generelt input: Når du nu spørger til billige lærreder og full HD, så vær opmærksom på at mange billige lærreder har en overfladestruktur der minder om dén Stewart netop gik væk fra for at kunne levere 1080P, dvs. en backing flade der er pålagt en skinnende overflade - men udført noget grovere end Stewart's _gamle_ version, der ikke blev betragtet som god nok til 1080P. Derfor kan det jo godt bruges, men hvis vi taler om 1080P vs ikke-1080P lærreder, så kan man ikke kalde disse for 1080P. Der findes derimod også billige duge der har en almindelig mat hvid (eller grå) overflade, og her begrænses skarphed og opløsning ikke i nær samme grad. Personligt er jeg ikke tilhænger af at angive en opløsning for et lærred, da dén måde lærredet påvirker skarphed og opløsning på ikke på den måde kan sammenlignes med antallet af pixels i billedet.

Som sagt, jeg ved ikke hvilken type struktur pågældende lærred har, så jeg kan ikke sige hvor godt det vil fungere.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu