recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Full-HD-materiale på nettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFull-HD-materiale på nettet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 20:37
HDTV se sku hele ikke pæn ud, når man lige at se den samme film på Blu-
ray

Redigeret af Startrek - 19-April-2008 kl. 20:44
Til top
kryppe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

...

Hvis du vælger at købe en Blu-ray film eller flere, og gerne vil komme hjem med noget der kan kaldes "demo materiale", så tag og tjek en liste som denne her inden du køber:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=858316

Top Dollar, tak for link

Edit: Hvor køber jeg bedst BlueRay filme med danske undertekster til en billig penge?

Redigeret af kryppe - 19-April-2008 kl. 21:15
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af kryppe kryppe skrev:

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

...
Hvis du vælger at købe en Blu-ray film eller flere, og gerne vil komme hjem med noget der kan kaldes "demo materiale", så tag og tjek en liste som denne her inden du køber:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=858316
Top Dollar, tak for link Edit: Hvor køber jeg bedst BlueRay filme med danske undertekster til en billig penge?

Godt spørgsmål . Blu-ray filmene er sgu generelt stadig alt for dyre.
Jeg har på nuværende tid 15 film - en fem stykker er bare købt i Fona el. Stereo Studio, andre fem har jeg købt online hos axelmusic.dk, og de sidste fem er fra Amazon.co.uk, et par stykker af dem regionsfri US imports.

Med hensyn til tekster kan jeg desværre ikke hjælpe dig, jeg ser altid amerikanske/engelske film uden, så jeg har ikke engang kigget efter om de regions 2 film jeg har købt hos Amazon inkluderer danske undertekster.
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 22:14
Lidt blandet muligheder.(Selv ligeglad med dansk undertekst, men da min far og en af mine venner ikke kan engelsk særlig godt. Så valger jeg altid udgaven med dansk underteskt)

Axelmusic.dk(.com også. Fik både paprika og tekkon kinkret AU version med dansk undertekst :o)
Coolshop.dk har en del med og uden dansk undertekst
cdon.dk Fik både cars(biler) og ratatouille for 179 hver og der er en kode til gratis porto. Uh pirates ligger til 179 også :o(Køber alle 3 næste måned :D)
Men flest sider skriver hvad tekst der er på. bare kigge efter. Men dem jeg har nævnt sælger til dk, så del større chance der.

Priserne svinger en del. Men personlig har jeg været god tilfreds med de sider angående blurays ind til videre.
Men pas på en smule "snyder", f.eks spiderman box med alle 3 film(til små 270kr). Har dansk på 1 og 3 af filmen og mangler på film 2 vis jeg husker rigtig.
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2008 kl. 09:47
mininova.org har lidt 1080p film (ulovligt altsaa), og masser af 720p materiale som er mere vaerd at hente, downloadtiden taget i betragtning

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu