|
|
FUP og (kun lidt) fakta. |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 15:53 |
|
Det er da en konklusion som intet har med hinanden at gøre! Blot fordi det ene system gør noget, har det absolut intet med det andet system at gøre!
Butikkerne i DK og deres ansatte, og for det meste også hovedkontorerne i de enkelte lande, har absolut intet med producenterne at gøre - ud over at de får præsenteret spec's, når produkterne er klar til lancering.. M.v.h.
|
||
![]() |
||
skyking
Super bruger
Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 17:33 |
|
|
Når nu MPEG4 kvaliteten på kabel er bedre end via master, da synes jeg det har en del at sige.
Alle forklaringer om MPEG4 er forskellig fra om signalerne er i kabler eller master, de preller desværre af
Var det ikke tankevækkende at de her tv kom næsten samtidig, med at de forskellige udbydere, DR, TV2 med flere, også ville til fordele eller sende i MPEG4. Da ved jeg ikke hvad det så er! Og det er her jeg så mener have ramt noget (ramt en nerve), i Landsrettens afgørelse.
|
||
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
skyking
Super bruger
Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 17:38 |
|
|
Hvad formålet med en anke til Højesteret skulle tjene? Min fantasi rækker ikke hertil, udgiftsmæssigt set. |
||
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |