|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Hej Jeg har også kabinettet, og kan heller ikke lige forstå det display.. Jeg har installeret programmet i vista, og nu fortæller programmet at displayet er disconnected... og displayet lyser konstant. jeg har aldrig lige lige set hvad man kunne med displayet. men det med at den er disconnected det er måske en fejl i programmet, og ikke en fysisk disconnectect så jeg skal skille computeren ad igen? Der står nemlig forstærkere osv ovenpå så det er noget besværligt |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
|
ChrisJJ: Er der ikke en der hedder HcwPALCombFix?
|
||
![]() |
||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
|
Bjarke: Du bliver nok nødt til at tjekke at USB stikket fra displayet er sat ordenligt til et intent USB stik på bundkortet, og at strømledningen til displayet er sat i et tilhørende strømstik fra strømforsyningen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ouch, det lyder ikke rart at skulle channel surfe med de ventetider
![]() Men det registry filen gør er at fjerne et "fix" Hauppauge har lagt ind i deres drivere til PVR150 kortet. Kort fortalt har de disablet comb filteret for PAL udgaver af kortet (!). Se evt. her for lidt mere information. Det burde ikke have den store indflydelse på skiftetiderne. Har du lavet andre ændringer for nyligt? Hvis du har lavet ændringer med Hauppauge Tweak Tool, så kan det have indflydelse på det. |
||
![]() |
||
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Nu har jeg også siddet og testet kabinettet, og støder ind i de samme problemer. Jeg har læst mig frem til på nogle andre sites, at det der går galt er, når maskinen går i sleep. Displayet får tilsyneladende strøm fra to kilder, og når den ene så afbrydes i sleep, går displayet grassat. Jeg har dog også opdaget at det slukker/fryser, imens maskinen kører - det har jeg så ikke en forklaring på Desuden så tænder og/eller maskinen også engang imellem helt umotiveret - jeg tænker om det også har noget med displayet at gøre... Antec må altså snart få fingeren ud, og få fikset de bugs, der er! ...Men udover det er jeg faktisk meget glad for kabinettet - det ser flot ud og er (relativt) lydløst. Det irriterer dog min kvalitetsfornemmelse, at displayet er så buggy... |
||
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
||
![]() |
||
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Personligt synes jeg at display'et er _alt_ for dominerende ... Det blå baggrundslys kan oplyse en hel stue. Og så har jeg de samme problemer som ovenfor -så det er pt. slået fra Men jeg er enig i at kabinettet er godt designet -ser ok ud og airflowet ser ud til virke godt. Jeg har sat en 30 Ohms modstand (tror jeg det var) i serie med blæserne på siden -Det tager toppen af blæser støjen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har skrevet til dem ang. display problemerne. De svarede blot at jeg skulle prøve den nyeste driver, som var den jeg allerede havde.
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
En PSU har en 5-volt forbindelse, som også er der, når PC-en er slukket.. Er det sådan noget du tænker på? Det er den, der bruges til at holde liv netkort og evt. USB-port (f.eks. ved opstart via remote) |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fulgt op på min issue ticket hos Antec, så må vi se om der sker noget. Desuden har jeg skrevet til SHG's support, med henblik på om jeg skal sende kabinettet tilbage til dem som RMA sag. Tror også jeg skriver på Soundgraphs forum.
Det er tæt på ubrugeligt det her kabinet med de LCD display og IR øje problemer der er med det... Surt nok. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Er der sket mere ang det IR øje og display?? er det blevet fixet?, jeg overvejer nemlig kraftigt et antec fusion black.. har lige nu et antec fusion version 1, men det sorte vil bare se lidt federe ud.. og hvis problemerne er løst behøver jeg ikke have en extern IR modtager liggende.. Men kort og godt, nogen nyheder, eller skal jeg vente lidt? Redigeret af Pizzabager - 21-Oktober-2007 kl. 21:24 |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Jeg har lige samlet mit Antec fusion V2 Sølv. Displayet fungere som det skal med Gigabyte GA-MA69GM-S2H Bundkort. Desuden syntes jeg det er sejt at displayet viser Login Name, vejrudsigt, Cpu, Ram usage, OS, etc etc Info. ang. IR øjet kan jeg ikke sige så meget da jeg ikke lige pt. har fået mig en fjernbetjening.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Problemet med IR og VFD/LCD er ikke løst endnu.
Problemet er dog efterhånden blevet identificeret til at skyldes IR modtageren. Den kan ikke modtage for mange af visse ikke-MCE IR signaler og går kold, hvorefter den hiver VFD/LCD'et med sig. Når først VFD/LCD'et er gået kold kræver det ofte en koldstart (strømledningen fjernes) af maskinen. Soundgraph har meldt ud, at de arbejder på en software/firmware opdatering, men at der er en chance for at hardware også skal udskiftes. Desuden er der et problem i den måde at selve driveren til fjernbetjeningen er lavet, da den ikke er lavet som en HID (Human Interface Device) driver. Det betyder, at Windows ikke registrerer brugen af fjernbetjeningen som f.eks. en mus, hvilket bl.a. kommer til udtryk, hvis man har sat Windows til at Sleepe efter f.eks. 20 minutter. Så vil Windows nemlig gå i Sleep selvom man sidder og kører rundt i MCE's brugergrænseflade... Knap så heldigt. Endeligt er det en uhensigtsmæssighed i den løsning Antec bruger, hvor man kan tænde og slukke computeren med fjernbetjeningen. Ideen er god nok, men desværre reagerer systemet også på andre IR signaler end lige power on knappen. Dvs. at ens HTPC f.eks. kan finde på at tænde mens man sidder og skruer op på lyden på sit tv... Redigeret af bluebucket - 21-Oktober-2007 kl. 22:37 |
||
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |