|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Jeps, de har også skrevet til mig.
Jeg blev dog lidt mopset over at man dels selv skulle bekoste forsendelse til Holland af det defekte modul og dels så ville de først sende det nye modul, når de havde modtaget det gamle. Så det skrev jeg til dem. Jeg fik svar tilbage, at hvor de istedet tilbød, at jeg kunne sende modulet i et brev (billigere) og at de ville sende det nye modul med det samme. Så det er okay. |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Har lige forhørt mig hos Antec om det samme.Han ville undersøge det for mig, når jeg sendte RMA-regnearket ind. Er dog lige løbet ind i et mindre problem: jeg kan ikke finde serienummeret! Nu skal du ikke fortælle mig, at det er under motherboardet, vel Blue: Hvad hedder din support-kontakt, der foreslog ovenstående? Har I i øvrigt set, at de har opdateret deres FAQ-forum? Der beskriver i øvrigt et af de problemer jeg får, når jeg går i S3. Er der nogen her, der kan lave en work-around, når nu I ser Antecs FAQ? http://www.antec.com/ec/support_productInfo_details.php?Prod ID=08740# |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hey jungs, jeg var lige med på en kigger her - corny Dog er jeg i tvivl - ligesom Sunny, om Hauppauge remoten virker med IR fra kabinettet. Jeg synes ikke alle funktioner virker, og har jeg begge IR kørende - så får jeg dobbelt input på volume, kanal, navigation. |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Dark: Det var en fra RMA afdelingen, kan ikke huske navnet lige nu og sidder ikke ved den maskine, hvor mine mails er. Up2NoGood: Fik du min private besked ang. IR? Du kan fortælle Antec IR at den ikke skal behandle signalerne. Der er en flueben checkbox et sted i softwaren. Men ellers har du ret. Antec IR understøtter ikke alle funktioner som "almindelige" MCE IR modtagere. F.eks. "SMS" funktion (skriv bogstaver med tal) understøttes først i en kommende version af VFD/LCD/IR modulet. Hvad er det ellers du ikke lige kan få til at virke? |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Bluebucket, yeah fik din besked - thx. Jeg nåede ikke lige at få det til at ringe - skulle vist have afinstalleret det andet software først. Jeg synes ikke teksttv knappen virker, eller info tasten osv. Det er nok nogle af de lidt mere specifikke funktioner. Jeg er en newbie til HTPC og Vista MC, er der nogle gode sider til tips/tricks? Har bla. problemer med (dårligt tv-signal, rokering af tvprogrammer, når mit tv har været slukket, har vista skiftet opløsningen til laveste...) |
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Hej alle, Synes lige jeg skylder en tilbsgemelding på denne tråd. Jeg har nu haft det nye display i et par måneder, og det virker bare. Det eneste irritationsmoment er, at det ikke understøtter "Triple-tap SMS" (der, hvor man trykker flere gange på samme tal for at få et bogstav". Jeg spurgte min supporter i Antec, om displayet kunne ombyttes når det nye lcd, der understøtter triple-tap kommer. Han kunne ikke love noget, men var ikke helt afvisende. Så alle jer Fusion Black ejere - der er håb forude Mange hilsener fra en, efterhånden, glad Fusion Black ejer. |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |