recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fusion Black: M/B PWR + grnd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFusion Black: M/B PWR + grnd

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 07:14
Jeps, de har også skrevet til mig.

Jeg blev dog lidt mopset over at man dels selv skulle bekoste forsendelse til Holland af det defekte modul og dels så ville de først sende det nye modul, når de havde modtaget det gamle.

Så det skrev jeg til dem.

Jeg fik svar tilbage, at hvor de istedet tilbød, at jeg kunne sende modulet i et brev (billigere) og at de ville sende det nye modul med det samme. Så det er okay.
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
Dark Helmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2007
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 17:19

Har lige forhørt mig hos Antec om det samme.Han ville undersøge det for mig, når jeg sendte RMA-regnearket ind. Er dog lige løbet ind i et mindre problem: jeg kan ikke finde serienummeret! Nu skal du ikke fortælle mig, at det er under motherboardet, vel .

Blue: Hvad hedder din support-kontakt, der foreslog ovenstående?

Har I i øvrigt set, at de har opdateret deres FAQ-forum? Der beskriver i øvrigt et af de problemer jeg får, når jeg går i S3. Er der nogen her, der kan lave en work-around, når nu I ser Antecs FAQ?

http://www.antec.com/ec/support_productInfo_details.php?Prod ID=08740#

-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet
Til top
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 18:30

Hey jungs, jeg var lige med på en kigger her - corny
Jeg har selv et nyt Antec Fusion 430, men synes ikke umiddelbart at have probs med displayet. Er man slet ikke i tvivl hvis man har probs?

Dog er jeg i tvivl - ligesom Sunny, om Hauppauge remoten virker med IR fra kabinettet. Jeg synes ikke alle funktioner virker, og har jeg begge IR kørende - så får jeg dobbelt input på volume, kanal, navigation.

Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 21:38

Dark: Det var en fra RMA afdelingen, kan ikke huske navnet lige nu og sidder ikke ved den maskine, hvor mine mails er.

Up2NoGood: Fik du min private besked ang. IR? Du kan fortælle Antec IR at den ikke skal behandle signalerne. Der er en flueben checkbox et sted i softwaren.

Men ellers har du ret. Antec IR understøtter ikke alle funktioner som "almindelige" MCE IR modtagere. F.eks. "SMS" funktion (skriv bogstaver med tal) understøttes først i en kommende version af VFD/LCD/IR modulet. Hvad er det ellers du ikke lige kan få til at virke?

I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2007 kl. 00:05

Bluebucket, yeah fik din besked - thx. Jeg nåede ikke lige at få det til at ringe - skulle vist have afinstalleret det andet software først.
Men nu er der gået jul i den, så er ikke hjemme og prøve før om et par dage eller 3.

Jeg synes ikke teksttv knappen virker, eller info tasten osv. Det er nok nogle af de lidt mere specifikke funktioner.
Jeg prøver at deaktivere Antec IR og ser om det ikke spiller derefter.

Jeg er en newbie til HTPC og Vista MC, er der nogle gode sider til tips/tricks?

Har bla. problemer med (dårligt tv-signal, rokering af tvprogrammer, når mit tv har været slukket, har vista skiftet opløsningen til laveste...)

Til top
Dark Helmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2007
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2008 kl. 12:40

Hej alle,

Synes lige jeg skylder en tilbsgemelding på denne tråd.

Jeg har nu haft det nye display i et par måneder, og det virker bare. Det eneste irritationsmoment er, at det ikke understøtter "Triple-tap SMS" (der, hvor man trykker flere gange på samme tal for at få et bogstav".

Jeg spurgte min supporter i Antec, om displayet kunne ombyttes når det nye lcd, der understøtter triple-tap kommer. Han kunne ikke love noget, men var ikke helt afvisende.

Så alle jer Fusion Black ejere - der er håb forude .

Mange hilsener fra en, efterhånden, glad Fusion Black ejer.

"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu