|
Fusk med plads på LG G2 |
Besvar |
Forfatter | |
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2013 kl. 20:05 |
Jeg har idag modtaget 4 stk LG G2 til vores firma.
Jeg har købt dem på http://www.goblue.dk/shop/lg-g2-black-1685p.html Her står der klart og tydligt at det er 32GB versioner. Men alle telefoner har kun 16 GB. Hvordan står jeg nu?? Alle telefoner er pakket ud og brugt lidt. Øv hvor er det bare surt Mvh Claus
|
|
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skriv til firmaet at du har fået forkerte produkter ?
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har aldrig så meget ledigt plads på telefonen som de angiver.
Min iPhone 5s på 32 gb. har helt friskt 28 gb. ledigt plads, min tidl. 5'er var det samme... Fruens 16 gb iPhone 5 har omkring 13 gb når den er tømt... Styresystemet fylder noget, plus det faktum at der er noget med bits og byte, 1024byte til en megabyte eller noget.. her kan en mere teknisk kyndig komme med en bedre forklaring .. (en 1tb disk har også kun 900 et eller andet ledig kapacitet..) Når det er sagt, så er det rimelig vildt hvis det er halvdelen af kapaciteten der ryger :-) Skriv til leverandøren... |
|
Martin_LG
Ny bruger Oprettet: 11-November-2013 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus,
Tak for snakken i sidste uge i Århus. Jeg er ked af at høre at du har fået et par forkerte G2'er. I Danmark bliver der kun solgt 32 gb versionen, der findes dog et par 16 gb versioner men de er kun til LG personale og butiksansatte som er udvalgt af LG Nordic. Derfor skal du tage kontakt til Goblue og få dem til at levere den bestilte vare til dig. Jeg håber ellers at du bliver glad for dine telefoner
|
|
Med venlig hilsen
Martin LG Danmark |
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Martin.
Det her er da sjovt:) Selv tak. Godt nok havde jeg ikke sovet ret meget natten til lørdag. Men jeg skal da hilse at sige at jeg vågnede da jeg så jeres 4k tv samt OLED tv i Århus. Waao!! Jeg fatter stadigvæk ikke hvordan der kan sælge et 4k TV i 50 tommer som havde det bedste opløst billede jeg nogenside havde set til kun 17.999. Det er jeg stadigvæk overrasket over :) Jeg har kun positivt at sige om jeres LG G2. Det var godt nok en sølle oplevelse at vende tilbage til iphone 5, efter bare 6 timer på jeres telefon:) Ind til videre får telefonen 10 af 10 :) Så må Go Blue lige yde lidt go service imorgen:) Jeg krydser finger!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |