|
FYI: Test Stofa SmartTv uden boks |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er der noget nyt ??
Virker det modul ?? |
|
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Det er blevet bedre end det var i starten, men på deres testforum ser det ud til at der er et stykke vej før lancering. Der er endnu mange der døjer med at få det til at virke ordentligt.
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Gid de ville lancere det på en måde, så det kunne fungere med en vilkårlig kortlæser, så os med mediecenter kunne drage nytte af det. Men det er nok desværre en drøm der ikke går i opfyldelse
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Er der nogen testere (eller andre), som tør give et forsigtig prej: Hvordan det går med SmartTV uden boks?
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Der er ikke sket noget siden sidst. De evaluerer fortsat på om de skal gå videre med det tror jeg. Der er ingen aktivitet længere på deres testforum. pt. virker tjenesterne på modulet slet ikke.
Redigeret af digitalt.tv - 08-Marts-2013 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
HKM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Hej, jeg har lige fundet dette forum...
Det lyder da træls, hvis de dropper dette projekt jeg har Stofa og et Samsung UE40ES8005 og drømmer om at få en løsning der er integret i mit fjernsyn. Hvis ikke Stofa kan finde ud af at lave det, er der sikkert andre der kan. Benytter i dag Netflex, hvilket ikke er optimalt, men dog et skridt i den rigtige retning. Jeg vil da også gerne hjælpe med at teste... Please Stofa, drop det ikke. Ellers intet nyt Testere? Mvh Henrik Redigeret af HKM - 16-Maj-2013 kl. 09:29 |
|
SMS overvågning - Test for døde links og referencer på hjemmesider. Få tilsendt SMS og e-mail, hvis dit website fejler. http://www.justtellme.net
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Så længe at producenterne af TV apparaterne ikke kan finder ud af at håndtere tingene mere ens end de gør, så tror jeg videreudvikling bliver "a bumpy road". Så vi må håbe at producenterne bliver enige om hvordan CI+ skal håndteres. |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
HKM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Hej Lars,
Ja, der har du fat i noget... hvis der ikke er aftalt en standard eller en fælles platform, så er det ikke let som udvikler. /Henrik |
|
SMS overvågning - Test for døde links og referencer på hjemmesider. Få tilsendt SMS og e-mail, hvis dit website fejler. http://www.justtellme.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |