recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FYI: Test Stofa SmartTv uden boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FYI: Test Stofa SmartTv uden boks

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 20:05
Hva er der noget nyt ??
Virker det modul ??

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 11:00
Det er blevet bedre end det var i starten, men på deres testforum ser det ud til at der er et stykke vej før lancering. Der er endnu mange der døjer med at få det til at virke ordentligt.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2012 kl. 09:50
Gid de ville lancere det på en måde, så det kunne fungere med en vilkårlig kortlæser, så os med mediecenter kunne drage nytte af det. Men det er nok desværre en drøm der ikke går i opfyldelse Smile
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 12:31
Er der nogen testere (eller andre), som tør give et forsigtig prej: Hvordan det går med SmartTV uden boks?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 22:56
Der er ikke sket noget siden sidst. De evaluerer fortsat på om de skal gå videre med det tror jeg. Der er ingen aktivitet længere på deres testforum. pt. virker tjenesterne på modulet slet ikke.

Redigeret af digitalt.tv - 08-Marts-2013 kl. 22:56
Til top
HKM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2013
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 09:27
Hej, jeg har lige fundet dette forum...

Det lyder da træls, hvis de dropper dette projekt jeg har Stofa og et Samsung UE40ES8005 og drømmer om at få en løsning der er integret i mit fjernsyn. Hvis ikke Stofa kan finde ud af at lave det, er der sikkert andre der kan. Benytter i dag Netflex, hvilket ikke er optimalt, men dog et skridt i den rigtige retning.

Jeg vil da også gerne hjælpe med at teste... Please Stofa, drop det ikke.
Ellers intet nyt Testere?

Mvh Henrik

Redigeret af HKM - 16-Maj-2013 kl. 09:29
SMS overvågning - Test for døde links og referencer på hjemmesider. Få tilsendt SMS og e-mail, hvis dit website fejler. http://www.justtellme.net
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af HKM HKM skrev:

Hej, jeg har lige fundet dette forum...

Det lyder da træls, hvis de dropper dette projekt jeg har Stofa og et Samsung UE40ES8005 og drømmer om at få en løsning der er integret i mit fjernsyn. Hvis ikke Stofa kan finde ud af at lave det, er der sikkert andre der kan. Benytter i dag Netflex, hvilket ikke er optimalt, men dog et skridt i den rigtige retning.

Jeg vil da også gerne hjælpe med at teste... Please Stofa, drop det ikke.
Ellers intet nyt Testere?

Mvh Henrik

Så længe at producenterne af TV apparaterne ikke kan finder ud af at håndtere tingene mere ens end de gør, så tror jeg videreudvikling bliver "a bumpy road".

Så vi må håbe at producenterne bliver enige om hvordan CI+ skal håndteres.

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
HKM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2013
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 09:53
Hej Lars,

Ja, der har du fat i noget... hvis der ikke er aftalt en standard eller en fælles platform, så er det ikke let som udvikler.

/Henrik
SMS overvågning - Test for døde links og referencer på hjemmesider. Få tilsendt SMS og e-mail, hvis dit website fejler. http://www.justtellme.net
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu