|
Fyrholm Kino |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor skal de stoles hentes? :)
Er interesseret i 3 :) |
||
![]() |
||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
|
Alt efter hvor de skal afhentes, kunne jeg være interesseret i de resterende 7 stk
![]() |
||
![]() |
||
fyrholm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 39 |
|
Til alle interesserede i bio stole:
Afhentnings adressen er i nærheden af Høng.
Redigeret af fyrholm - 21-Maj-2014 kl. 12:13 |
||
Hvad er en hjemmebiograf uden god lyd?
|
||
![]() |
||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
|
Mange tak. ![]() Er også selv meget glad for det. Men i et viidst omfang bliver man nok aldrig 100% tilfreds. -der er altid Liiige et eller andet man synes kunne blive bedre. |
||
![]() |
||
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
|
Hej.
Super sej bio. Kunne du beskrive hvordan du har konstrueret gulv/lofter og vægge? Jeg skal igang med denne og søger inspiration. Indtil videre har jeg træskellettet oppe til rummet:) Venlig hilsen Michael |
||
![]() |
||
fyrholm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 39 |
|
Rummet var et eksisterende kælderrum med beton gulve og lofter og vægge af gasbeton. Kasserne mellem væg/loft er lavet med skillerumslægter og gipsplader. Væggen med lærred også skelet af skillerumslægter og beklædt med MDF. Der er to lag gulvtæppe og så er der akustikplader på vægge og i loftet. Væggene er beklædt med sort nålefilt. Mvh |
||
|
||
![]() |
||
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
|
Okay!
Mht. gibspladerne. Har du så spartlet dem op og sat filt direkte på gibspladen - synes ikke jeg kan akustikpaneler på væggene? Bare lige for at skære ud i pap:) |
||
![]() |
||
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
|
Hvad vil du have for 3 af de stole?
Evt pm :) |
||
![]() |
||
|
Ja spartlet og filt og maling. Akustikpanelerne er de plakater med Harry Potter, Lord Of The Rings, Oblivion , Quantum Of Solice og Lara Croft! Jeg har fået trykt plakaterne på stof hos http://www.spoonflower.com/welcome Jeg har så selv lavet rammer af træ med rockwool terræn bats i og spændt stoffet udenpå. Panelerne i loftet er lavet på samme måde , bare med sort stof.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Okay. Det er jo super fedt.
Men har du malet gibsen og sat filt udenpå det? Jeg spørger fordi jeg er i tvivl om resultatet hvis man sætter filtet ovenpå gibspladerne direkte. Men som jeg forstår det har du vel malet bare direkte på gibsen og så sat filt på derefter? Har du brugt dampspære i væggene? |
||
![]() |
||
|
Nej nej. Filten er sat (limet) på gipspladerne efter de er spartlet ud og slebet. Derefter maler man. Filten er for at forstærke overfladen , men samtidig for at få en meget bedre flade at male på. Finishen bliver meget bedre sådan. Det hedder glasfilt og er et meget tyndt materiale, til forskel fra det nålefilt, jeg har sat på væggene, som er et tæppe... Ikke nogen dampspærrer, da isoleringen sidder i væggen så væggene er på den varme side af isoleringen. Pas på med at sætte dampspærrer op ud mod en væg der måske har en dampspærrer. Så får du pakket væggen ind i plastik, så den ikke kan komme af med fugtigheden. Men jeg er ikke ekspert på dampspærrer området, skal lige tilføjes! Mvh
|
||
|
||
![]() |
||
Koluda ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 11 |
|
Hvis du har stole til overs, så kunne jeg også være interesseret...:)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |