|
Fyrværkeri |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan også se alt Bilka's fyrværkeri på deres hjemmeside, bilka.tv
Jeg har selv ikke købt i mange år, men af hensyn til ungerne valgte jeg et par af deres 400 kr's batterier i forgårs hvor man fik 2 for 1.
|
||
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar PS4 PRO |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Jeg kommer adlrig til at forstå at man vil købe der, med de sager de har på samvittigheden. Men folk er ligeglade - eller også fandtes den biks jo ikke mere....
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Nu skal du ikke skære alle over en kam. Jeg var ikke klar over de sager. Men jeg endte med, at købe et par junior pakker. Så tager den ældste søn og jeg en tur rundt i byen ved lukketid den 31. og ser om der er nogen slag tilbud på batterier/fontæner.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Til Info for Silentbob og andre. Det var faktisk et livsfarligt stunt THansen lavede i 2013
https://www.tvsyd.dk/artikel/kraever-svar-om-thansens-solopgang |
||
![]() |
||
Curt ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2017 Status: Offline Point: 5 |
|
Golden dragon sortiment i XL-BYG til 199 kr. er et rigtig godt tilbud
http://randers-sv.xl-byg.dk/?gclid=CjwKCAiApo3SBRA4EiwAty8i-jSxWT3TeW6ALcUveBLIp088zcInJkL-ifCQL9EYnW8OYYUscsdAWRoCNUYQAvD_BwE Redigeret af Curt - 27-December-2017 kl. 10:37 |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
link?
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
tak, desværre kun jyske butikker.
|
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
|
Hvis du har en forhandler i nærheden, så køb hos Bombe Brian.
Jeg hørte kun om "ham" fordi den lokale fodboldklub blev forhandler (de sælger normalt fyrværkeri hvert år) men det ser rigtig fint ud. |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Den ser bestemt spændende ud. Vi har en XL i Struer ikke langt fra Holstebro. Tror jeg smutter forbi i dag. Der ud over, mange tak for input til alle.
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Tilbuddet gælder kun i "Vorup-gruppens" 10 butikker.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Ja, det er da også rigtigt. Mange tak Klaus, der sparede du mig en forgæves køretur.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |