|
Fysiske medier vs. streaming |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår ikke hvordan det kan være SÅ besværligt at sætte en skive i til minimum 90 minutters underholdning.
Med musik er det noget helt andet; her varer et nummer fire minutter, og så kan det være man har lyst til at høre et fra en anden plade. Med min musik på en server kan jeg lytte til ti forskellige numre på en halv time, uden at skulle lette røven. Dét ville man selvfølgelig få lange løg af, hvis man skulle gøre det med en gammeldags cd-afspiller. Men sådan er det jo ikke med film og serier. |
|
Jeden
Bruger Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også "gammeldags" og foretrækker helt klart fysiske skiver. Både ved film men også mine konsolspil.
|
|
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal man ikke skelne mellem samlerinteresse og konsum.
Jeg kan se det formålet med at have egne udgaver af f.eks. serier man samler på og den film / musik man se eller lytter til i en periode. Er der ikke stadig indspillinger, der kun er tilgængelige i box udgaver? |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2403 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår ikke hvordan det kan være SÅ besværligt bare at rippe lortet en gang for alle og efterfølgende slippe for fumle mere med det pis samt kunne slippe for at skulle fylde reolen med det.. |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er til begge dele. Streamer en del, dog som regel kun serier og tv udsendelser. Har ikke lyst til undvære lyd kvaliteten på en film må jeg indrømme. Selv alm DD 5.1 holder jeg mig fra hvis det kan lade sig gøre på en film. AAC som der er meget streaming lyder lige så "fladt".
Men har faktisk oplevet på 2 film som er blevet streamet var med DTS 5.1, så det er da klart et fremskridt. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |