|
G: IKEA LACK tv-bord i sort -Afhentes gratis |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 11:46 |
I kan se mere her http://www.dba.dk/tv-bord-ikea-lack-sort-k/id-85273497/
Kan afhentes gratis i København NV
|
|
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Morten,
Det vil jeg gerne afhente. Kan enten blive fredag aften eller søndag eftermiddag, så det er hvad der passer dig bedst. /soli
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Er det først til mølle princip :D ?
|
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
soli - Jeg skal helst af med den inden i morgen så hvis du kunne komme i aften så jeg gerne det. Kan det lade sig gøre? Jesper Keller - Ja, men hvis soli ikke kan hente den i aften og du evt. kan så er det din. Jeg venter lige og høre hvad soli siger.
|
|
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Jeg kommer først til Kbh imorgen, så hvis det er væk så er der ikke noget at gøre ved det.
/soli
|
|
![]() |
|
Okay, du står først i køen hvis ingen kan hente det i aften.
|
|
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Hvor bred er møbellet?
|
|
![]() |
|
Jeg hopper fra, håber du får det afsat til anden side, det er jo billig nok ![]() /soli
|
|
![]() |
|
Jesper - Den er 149 bred. Den er din hvis du vil have den :)
soli - Det er i orden :)
|
|
|
|
![]() |
|
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Er det væk møblet? Jeg kan ikke se linket til DBA længere. Kan du ikke lige linke til det. Kan ikke lige finde noget der ligner på http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/living_room/.
Jeg er meget interesseret! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |