|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Zarocq ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Du burde faktisk få opdateret firmware så, for så vidt jeg husker, så er der i v1209 og frem rettet et problem med afspilning af BD ved 1080p/24.
Håber nogen retter mig hvis jeg husker galt - men ellers søg lidt i forum efter 42G10E, så skal det nok dukke op.
![]() Har du ingen BluRay afspiller, så er der vist også noget med flimren i billedet når man har tilsluttet en PS3'er eller en XBox, så vidt jeg husker.
|
|
Mvh. Henrik
Sony KD65A1 - nVidia Shield - Denon AVR-2307 |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Ok. Takker... Sjovt at jeg får sort slærm et øjeblik når jeg skifter IFC til og fra...
Jeg ser lige efter hvordan sådan en opdatering skal laves. Jeg håber ikke det er for bøvlet :)
I øvrigt er jeg meget imponeret over Tv'et indtil videre. Super billeder, farver osv... Nice. Redigeret af Marqzen - 30-November-2009 kl. 08:11 |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
![]() Det er ikke svært at opdatere dit TV. firmwaren ligger i en fil der hedder SDDL.SEC, denne fil kopieres over på et SD kort som efterfølgende sættes i kortlæseren i TVet. Så starter opdateringen automatisk og du skal bare bekræfte at du vil opdatere.
|
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Ok tak. Kan man gøre det med USB?
Mit er det samme som dit, blot 42''
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
M.V.H.
|
![]() |
|
![]() |
I så fald har du nok ret ;)
Tak.
Hvad er den nyeste firmware, og hvor henter jeg den?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
M.V.H.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |