|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Vil det sige at hvis vi ikke er enig mig dig om at det (måske ikke) er en fantastisk skærm skal jeg lade være med at fortælle hvad jeg så i butikken???
Nu kan jeg ikke huske hvad han hed - men der er en der er i gang med at teste netop G20'eren. Han fortæller at netop sort niveau'et ikke er på højde med Pioneer's . |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Du skal vist selv slå op i den ordbog. ![]() Infantilt betyder barnligt, IKKE børnehaveagtigt. Man kan være infantil/barnlig, uden at opføre sig som om man kommer i børnehave. Omvendt behøver børnehavebørn ikke nødvendigvis opføre sig barnligt. Tredje mulighed er, at man er begge dele. Vær klar over hvem du skriver til/snakker med, før du begynder at kaste om dig med fremmedord, du selv ikke kender betydningen af.
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at "pippe" Pipper!!!
Du og andre må skrive præcis hvad I vil bare det omhandler emnet! Tag ud og kig på skærmen og sig jeg tager fejl hvis det er det du/I synes. Men lad da vær med at at vende tråden til noget som den INTET har at gøre med. Det er muligt at den er testet af en anden bruger der har haft værktøj til at måle, den test har jeg set og det er super fedt at nogen gider tage sig tid til det (og har forstand på det). Den observation jeg kommer med er en ren observering imellem to skærme der hænger direkte ved siden af hinanden og det sorte SÅ sgu sort ud der VAR kæmpe forskel på billedet imellem de to TV. Det er min mening og det er heldigvis frit for dig og andre at være uenige, det er også det der tit sætter lidt kolorit på tilværelsen, men hold jer dog til emnet, ellers kan vi ligeså godt flytte forummet til et eller andet børneforum hvor man sidder og kaster mudder efter hinanden!!! Redigeret af Strange - 27-Februar-2010 kl. 19:40 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Jeg synes altså det er super , at Strange har fået en positiv oplevelse af et tv i en butik , og så skriver det herinde . Det er jo netop en af de ting recordere.dk er til
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Hvis du er så hamrende klog, hvilket jeg er begyndt at tvivle lidt på når du gang på gang går efter manden i stedet for bolden, ville du også vide at infantilt kan bruges i sammenhænge hvor der snakkes om såvel børn som voksne (om de så går i børnehave eller ej). Så drop det der trip du har gang i øjeblikkeligt og forhold dig til hvad denne tråd handler om...nemlig G20! Redigeret af Strange - 27-Februar-2010 kl. 19:45 |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Jeg pipper når jeg har lyst og ikke når det passer DIG. Jeg gider sgu ikke mere |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du må skam gerne pippe, det er det det her forum er til for... Men pip dog om det tråden handler om i stedet for at ødelægge den. Det er da for dumt.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Det har flere gange været understreget at testen på AreaDVD.de skal tages med forbehold.
Og det er en kendsgerning at man på ingen måde får et særligt brugbart indtryk af en skærms billedperformance i en butik uanset teknologi. Ligeledes er det en kendsgerning at markedets bedste TV mht at vise (tættest på ) korrekt billedgengivelse er pio 500/5090 . Og ifølge Rasmus Larsen er det TV som kommer tættest på Pio KURO et Pana V10 ( og måske senest B&O) . Altså har plasma teknologien haft førertrøjen . Projektorer hører hjemme i en anden diskusion , da det er et helt andet koncept .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
![]() |
|
Enig Lennon! Og hvis man læser tråden vil selv den mest påståelige forstå at der her blev sammenlignet G10 kontra G20! Og ikke en hat andet!
Redigeret af Strange - 27-Februar-2010 kl. 20:37 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
samt du skriver du måske selv springer over. tænk hvis jeg havde skrevet på samme måde i en lcd tråd, som nogen skriver i disse tråd omkring G20 og plasma. der er dårligt nogen sælger som anbefaler plasma mere. Ergo må lcd være endnu mere fantantisk for alle. Redigeret af xcardman - 27-Februar-2010 kl. 20:20 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige præcis Xcardman... Jeg synes de folk der i denne tråd kaster med sten i den grad selv bor i glashuse!
|
||
![]() |
||
Vinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
|
Hold da op - ingen seriøs snak om tv...? Tja - jeg er sku nok bare blevet for gammel til dette forum efterhånden... Nu har jeg læst hvert et indlæg og jeg må indrømme, at jeg ikke fik en dyt ud af det... Glæder mig til at se de første test heraf og så forhåbentlig læse nogle seriøse indlæg om tv...Måtte bare af med det...
Jeg ved skam godt at både LCD og Plasma har deres fordele, men de har f* også deres ulemper... Dette behøver vi vel ikke længere at diskutere...? Denne tråd omhandler "G20 = Fantastisk skærm!!!" og ikke andet... Så lade os blive ved denne diskussion uden at trække LCD-verden ind over... Personligt glæder jeg mig til at se om Pana kan leve op til fortidens glans - hvilet jeg da håber... Men jeg håber da også at andre kan når Pana's "level", således at kampen bliver endnu skarpere for det siger man jo, kommer forbrugeren til gode (i hvert fald på den korte bane)... Jeg har endnu ikke set Tv'et, men det må jeg snart fået taget mig tiden til... Ses igen, når vi kan snakke Pana-snak... :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |