|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|||
|
||||
Kuro
|
||||
![]() |
||||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|||
Nu må du tage dig sammen og forholde dig til hvad du selv skriver. Du lægger ud med at bruge ordet infantilt og linker til ordbogen.com. Nu vil du så have, at jeg skal holde mig til emnet. Folk, som bor i glashus, du ved... Hvis du ikke kan tåle at blive rettet for forkert sprogbrug, skal du holde dig fra de store ord. Hvis du ikke kan tåle, at folk svarer på dit indlæg, som i dette tilfælde omhandlede en definition af ordet infantil, skal du holde dig fra emnet. Hvis du ikke kan tåle, at folk, som er uenige med dig, skriver i din tråd, skal du nok lade være med at oprette en tråd.
|
||||
![]() |
||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||
Nu er denne tråd løbet af sporet, så jeg smider den lige længere af sporet.
Hvordan kan det være at der ikke er en moderator der ser disse tråde. (måske ingen der bruger anmelder knappen). Der er mere ævl og persontilsvining herinde end på fora hvor det hovedsagligt er yngre mennesker (brugere) der færdes. Nogle gange er det underholdende at læse disse tråde, men i tilfælde som denne tråd synes jeg egentlig bare det er lidt pinligt at en tråd kan udvilke sig sådan når det nu er voksne mennesker der skriver. (går ud fra I er voksne både psykisk og fysisk).
Det burde ikke være nødvendig med moderatorer til at rydde op i tråde og uddele advarlsler, men det gør de på andre fora og jeg synes bestemt også de bør gøre det herinde! Og så skal vi (jeg) nok bare være bedre til at bruge anmelder knappen
![]() Nå nu kom jeg også af med lidt galde og det gør mig jo så ikke spor bedre end visse andre galdeslyngende personer herinde:)
Redigeret af furious jt - 27-Februar-2010 kl. 23:03 |
||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||
![]() |
||||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|||
Hej
Kunne vi ikke seriøst holde os til emner G20 versus G10,.
Man skal huske når man peger fingre af andre er der tre der peger på en selv, det kævleri vi ser her har være meget udbredt på andre forums om andre emner. Det er dræbende for et forum, enhver har lov til at have sin egen mening og den skal respekteres.
|
||||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
||||
![]() |
||||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|||
Jeg er meget enig med Furious.
Jeg skriver normalt ikke i disse "mudderkastning" tråde, men det her udvikler sig direkte pinligt. Jeg mener ærlig talt at det bør være i orden at ytre sig subjektivt uden at det automatisk skal udvikle sig til en krig. Samtidig IMO skal man ikke lade sig provokere af "nu-skal-jeg irettesætte-dig" kommentaren. Vi er sku alle nogenlunde voksne mennesker (håber jeg) - Kom ind i kampen! Prøv nu for en gangs skyld at overvej trådens reelle betydning inden i bekriger hinanden. Det klæder ingen af jer at opføre jer på den måde. /Halsted Redigeret af Halsted - 27-Februar-2010 kl. 23:26 |
||||
![]() |
||||
Novatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|||
For pokker hvor er det irriterende, når man står og skal have ny skærm og så derfor kigger med på Panasonic trådene for at beslutte sig, men i stedet konstant mister overblikket pga. LCD fanboys/trolls der tager på sabotage missioner.
Redigeret af Novatic - 28-Februar-2010 kl. 01:00 |
||||
![]() |
||||
Chabang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|||
Kunne vi ikke lige få tråden tilbage på sporet, så må de folk, der ikke har noget konstruktivt at tilføje svine hinanden i PMs i stedet.
Det er en sjov tanke mgmg, men jeg synes nu alligevel, det er lidt for paranoidt (no offence), specielt når man tænker på, at forretningerne jo også gerne vil have solgt de gamle G10'er? Som det er blevet sagt flere gange i tråden, kan man ikke rigtig bruge det indtryk, man får i en forretning, til ret meget, når det kommer til TV. MEN kunne man ikke forstille sig, at begge fjernsyn er indstillet med nogenlunde ens modellerne imellem, når de nu kommer fra samme producent? På den baggrund kunne man jo godt sammenligne G10 og G20 i butikkerne på sortniveauet i hvert fald - farverne ville nok været noget kun sværere? |
||||
![]() |
||||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|||
Du fatter tydeligvis ikke en hat af hvad jeg skriver til dig og du fatter tydeligvis heller ikke at ordet kan bruges i andre sammenhænge end det du relaterer det til. Men nu er dette trods alt en tråd der omhandler G10 vs. G20. Det har jeg og de fleste andre i tråden fattet, men allerede i dit første indlæg ødelægger du fuldstændigt tråden med noget der er komplet irrelevant. Jeg er dog utroligt bitter på mig selv over at jeg hoppede med på vognen mht. at snakke om andet end hvad dette emne omhandlede. Det niveau plejer jeg normalt ikke at synke til og vil jeg i stedet lade andre semi-trolls om. Men kunne vi måske ikke bare blive enige om at hvis du ikke har noget at sige der vedrører emnet i denne tråd skulle du måske slet ikke skrive mere i den? Så lader vi bygones være bygones og kommer videre... Det er sgu for lamt at komme op og diskutere på et internetforum - og det er mit liv i al fald for kort til. Så god weekend til dig, trods alt ![]() |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|||
Kan man forvente at testen ligger klar i morgen, anyone?
![]() |
||||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Hvis man sorterer alt LCD/Plasma ævlet fra, så er det (var det) i mine øjne et godt indlæg det belyser forskellen mellem G10 og G20, hvilket så kan bruges som en ledetråd, suppleret med egne erfaringer i forbindelse med evt. køb, og hvis tråden kunne slippe af med LCD-fanboys dumme kommentarer, ja så kunne den bevare det seriøse.
Hold nu op med at blive ved med at blande LCD ind i debatten da denne tråd jo omhandler forskellene på to plasma-produkter fra samme producent.
|
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|||
Skyum, jeg er (ikke overraskende) rørende enig med dig.
PS. jeg har nu set G10 vs. G20 i en anden butik også og her fik jeg samme oplevelse. Jeg tror der er noget om snakken. Redigeret af Strange - 28-Februar-2010 kl. 11:51 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |