recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G20 = Fantastisk skærm!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketG20 = Fantastisk skærm!!!

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:43
Jojo, men LCD....

haha Tongue

Jeg glæder mig til testen af G20 ihvertfald :-)
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 16:10
Jeg kunne nu godt tænk mig at se et V10 op mod et G20 da jeg var ret varm på et V10 sidste år, men så løb jeg tør for penge. Jeg anbefalede et V10 til min kæreste sidste år da hun skulle ha et nyt skærm og hun har ikke fortrydt det endnu.
Tror jeg skal lige et tur ned till Pana center her i Odense i løbet af næste uge...
Thumbs Up

Er også enig med vi trænger til lidt disciplin og måske gi' troldene lidt tvunget ferie. Båd Plasma og LCD typer.

Redigeret af Looklight - 28-Februar-2010 kl. 16:14
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:03
Hold da op en sørgelig tråd.

Den ligger fint ud, så er der straks en der skal fucke den op. Come on hvor svært er det at respektere at nogen kan lide en ting og nogen kan lide en anden ting. Det er ved at være totalt sørgeligt, at når nogen skriver noget godt om Plasma så er der strakt nogen skal skal tilsvine og råbe op, og omvendt om LCD. Det er sgu begge veje.

Så hvis man er LCD fanboy og mener Plasma er noget lort og omvendt, så luk dog røven hvis du ikke har nogen konstruktivt at komme med. Der skal da være plads til os alle.

Hvad er problemet i første post, manden er begejstret over den nye Pana plasma, så lad ham dog være det.

Personligt synes jeg det er spændende hvad de nye Pana plasma kan levere efter den har fået smidt noget pioneer lir i dem.

Redigeret af ashdk - 28-Februar-2010 kl. 17:08
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:21
Hej
I hvilken forretning har du set den nye G20 opstillet ved siden af G10? Jeg tænker at det måske også har noget med forretningen at gøre, i forhold til indstillinger osv. 
Jeg var da for år tilbage nede i TP Radio på Vesterbrogade, netop fordi jeg her på recordere.dk havde læst at de havde fået Pioneers 5090 model derinde OG at den skulle have et fantastisk sortnivau. Og det tror jeg der var en del andre, herinde fra, der også var. Jeg fik personligt et ganske udemærket indtryk af skærmen derinde.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 21:21
Hej
P & P Radio får åbenbart først 46"-eren om en måned, og Tape Connection holder "midlertidig lukket" (Hmm - er de ved at gå neden om og hjem?).

Er der andre steder i Århus-området hvor man kan se denne skærm?
/zemo/
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Hej
P & P Radio får åbenbart først 46"-eren om en måned, og Tape Connection holder "midlertidig lukket" (Hmm - er de ved at gå neden om og hjem?).

Er der andre steder i Århus-området hvor man kan se denne skærm?

Ifølge http://www.panasoniccenter.dk/centre/midtjylland/Hasselager.htm skulle der være et i Hasselager, men har aldrig selv været det.

Prøv at give dem et ring :)
Til top
boom-boom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 16:34
Jeg er ikke ekspert på TV apparater eller teknik så jeg er nødt til at lade mig guide af diverse test's og review's som jeg kan Google mig frem til.

Jeg har netop set Flatpanels anbefaling af G20eren og den har overbevist mig om at jeg skal have anskaffet mig et 50 tommer Panasonic G20. Ud over den tilsyneladende gode billed kvalitet er jeg specielt tiltrukket af muligheden for at optage via en ekstern USB harddisk.

Nu skal jeg bare finde en leverandør som 1) kan skaffe den og 2) til en god pris.

Mit absolutte favorit ord når jeg køber ind er "gratis", stærkt efterfulgt af ordene "rabat" og "billigt". Jeg må i dette tilfælde nok erkende at "gratis" er uden for rækkevidde, men jeg er også villig til at nøjes med "rabat"  Smile

Kunne man forestille sig at denne skærm ville blive så populær at den vil ende i "fælleskøb"?

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 17:06
der er en anden som har oprettet en tråd om fælleskøb.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu