|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() Sendt: 07-Marts-2011 kl. 19:37 |
Købte en Pana g20 da den kom på markedet, og har læst lidt om firmware updates... hvad precis for man ud af det ? hvis tvèt spiller 100% er det så ikke bedst at lade være ?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der står også hvad opdateringen indeholder, så du kan så se om det er noget du har brug for at opdatere til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
He He , jeg er lidt i samme situation
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
nemlig! holder mig fra opdateringen, da G20 ern køre upåklagelig :-)
tak for svarene...
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
ka-bang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Der er bl.a. kommet lidt ekstra til i Viera Cast, men hvis I alligevel ikke har det på nettet, er det jo lige meget. Jf. andre tråde er vi nogle stykker, der presser på for forbedringer, men endnu uden resultat:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81727&PN=2&title=pana-g20-firmware-update-2405
|
|
![]() |
|
Hr. Seldrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg har lige opdateret mit G20 med SD kort, da jeg ikke har sat tv'et til nettet. Men efter jeg har opdateret tv'et, kan jeg ikke kom ind i Viera Cast. Når jeg trykker på knappen kommer der i et kort glimt en grå boks hvor der står "Starter - vent venligst EXIT: Afbryd" med rød skrift. Den forsvinder med det sammen uden jeg trykker på noget.
Andre der har samme problem og en løsning på det |
|
![]() |
|
ka-bang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Du SKAL vel bruge en netforbindelse for at kunne åbne Viera Cast? Alle tjenesterne derinde er jo mig bekendt internettjenester. |
|
![]() |
|
Hr. Seldrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Tænkte også at det må være der for, men jeg kunne fint se det før update
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
i skal jo også være klar over, det ikke kun er funktionalitet og fejl de retter..
sådan en firmware, kan også være for at skabe et bedre billede... eller rette fejl i måden tv´et behandler billede på. så reelt kan man få bedre billedekvalitet ud af visse updates. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hvis man så følger lidt med på avforums , vil man opdage at der er mange med problemer efter en firmware update . Mange har fex det problem at tvèt nu aut resetter flere gange om dagen
![]() De burde måske være bedre til at informere om , hvilke ting der er/bliver ændret i de forskellige software versioner , det gælder for så vidt også BD afspillerne
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |