|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
firmware v.2006? Så vidt jeg ved, så er der ikke kommet en v.2006 til "E-modellerne"
![]() Du skal passe på med anvende ny software mellem modellerne. Der jo forskel på en US-, britisk og europæisk model ![]() Redigeret af Rod83 - 21-Maj-2010 kl. 10:36 |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
Jeg har ikke opdateret den.. det var fra fabrikken. Ja. firmware kan man passe på... ikke kun i TV, men altid.
Jeg arbejder med IT, so det lærer man hurtigt.
Har set på Panas side at de kun har 2004.. men i mit er det 2006 :-)
Mvh
|
||
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
||
![]() |
||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
Opsumering
Jeg lavede en "restore to factory default" og startede forfra..
Nu kører jeg med:
Prof1
kontrast 40
lys 0
farve 30
skarphed 1
Eco format fra
Jeg synes stadig at der mangler noget "liv" i billederne.
Hvis jeg vælger "normal"profil"og Eco format "til" med samme indstillingerne
så er der "liv" i billederne.
Men... jeg skal lige lege lidt mere med dem.
Prof1 er lidt "vasket"... men der er rigtig meget lys i vores stue.
Jeg vil prøve andre ting, og næste uge ringer jeg til Pana for at høre, hvad de siger
også mht firmware 2006 contra 2004.
Jeg vil bare opnå, at ikke skulle skifte settings fra dag til aften for det bedste kvalitet..
Mvh
|
||
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Det kommer ikke til at ske. Måske...hvis du skifter til LCD. En LCD vil aldrig være så følsom overfor dagslys som plasma. Plasma vil altid se udvasket i dagslys, med mindre du skruer op for kontrast og lysstyrke, for at mindske problemet. Når mørket falder på, vil det lysstærke billede være for kraftigt, og du skal skrue ned. Du kan evt. lave to presets, én til aften, én til dag. Det tager 5-10 sek. at skifte mellem dem.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
![]() |
|
Sjovt. Det sker ellers uden problemer hos mig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu ved jeg godt, at G20 er et bedre TV, men på det punkt var X10 "mere simple" men stadig med super god billeder.
Mvh
|
||
IT-supporter
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad bruger du i indstillingeren?
![]() Tak
Mvh
|
||
IT-supporter
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
![]() |
|
Et Pioneer. Men det var det samme da jeg havde Panasonic. Det var en kommentar til at PhDream skriver, at man kun slipper for konstant at rode med indstillingerne, hvis man køber et LCD tv. Og det er noget sludder.
|
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Er du nu begyndt at se syner igen? Sidder brillerne for stramt? ![]() Hvor skriver jeg ovenstående?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
..jeg har leget igen med "profiler" hele aften, i går.
"Normal" som funker godt om dagen, er ubrugelig om aften, med eller uden Eco.. den "dør" i mørke og blege billeder.
Nu er jeg på Biograf/THX
Kontrast 40/42 skal lige bestemme helt
Lys 1
Farve 30
Skarphed 1
resten slået fra
Gamma har jeg forsøgt med 2.2 eller 2.4
Det er acceptabel både om dagen og natten
Er det nogen som kan fortælle mig hvad er "Gamma S-Kurve".. det er ikke dårligt, men 2.2 eller 2.4 er bedre.
Min kone synes at "Biograf" er det bedste.. jeg ved ikke selv, fordi "i øjnene" er X10 stadigvæk
til stede..
Jeg har også tænkt mig at besøge PP Radio i Århus for at have en snak med dem... hvis de gider
bruge 5 minutter med en "ikke-kunde"
Mvh
Redigeret af bimbobo - 22-Maj-2010 kl. 09:22 |
||
IT-supporter
||
![]() |
||
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() |
|
S-kurven er navnet på selve gamma kurven.
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Hej , og så skal du lige være opmærksom på at Gamma IKKE kan ændres i THX mode , dvs at man kan ændre tallet , men Gamma ændrer sig ikke
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |