|
G20 med "bjælke" hen over midten |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du ikke. Yousee-boksen sender kun HDMI eller component/scart. Der er ikke passthrough i. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har en antenne udgang, så man kan se tv via tv'ets tuner uden at tænde boksen. Det gør jeg jo selv. Så kan trådstarter udelukke nogle ting. Er det tv, der noget galt med, vil bjælken jo også være at se her.
|
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det kommet til i en senere version? Jeg erindrer ikke at min har passthrough. Anyway, så behøver han jo ikke finde et kabel til at lave passthrough (for det kræver jo et kabel mere) - han kan bare sætte det direkte i TVet og pille det ud af boksen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |