recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G20 med HDD Timeshift?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketG20 med HDD Timeshift?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HenrikKH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: G20 med HDD Timeshift?
    Sendt: 12-Juli-2010 kl. 17:36
Hej Jungs

Nu er grejerne sat til Smile Det tog lid tid tid inden jeg fandt ud af man skulle vælge HHD når man sætter timeren.. Men det virker, og HDD er ganske lydløs.

Men, hvordan sætter man den til at lave timeshift? På min HD optager "fryser" billedet, og man trykker bare på >play< når man vil se videre. Men jeg har ikke fundet fidusen på G20..

Hilsen Henrik
Til top
kimfrede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 16:15
Du skal først sætte den op til at "automatisk optage det du ser"  - jeg formoder det er det du mener?

Vælg 'Menu' -> 'Indstilling' -> 'USB HDD opsætning'. Tast 'Ok'. Under 'One Touch Recording" kan du anfører hvor lang tid du maks vil have i hukommelsen, og dernæst under 'REW LIVE TV' sætter du den til 'Til'.

For at bruge funktionen i praksis, skal du således blot trykke på "pause-knappen" nederst på remote - herefter kan du spole m.v. ganske givet som på din HD optager.
/kims
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu