recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G20 USB recording på dvb-c
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketG20 USB recording på dvb-c

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Emne: G20 USB recording på dvb-c
    Sendt: 29-Maj-2010 kl. 02:08
er der nogen som kan bekræfte at man kan usb optage med dvb-c tuneren lige så vel som med dvb-t tuneren?

Er det muligt at optage over dvb-t (fra en stue antenne)  og se fjernsyn over dvb-c tuneren?
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
beack Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-November-2009
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 08:28
Hej.

Du kan optage over dvb-c ligesom over dvb-t - det er helt det samme (man kan ikke optage fra den analoge tuner).

Du kan desværre ikke se andet fra tuneren end det den optager. Der kan udelukkende vælges input fra andre kilder, når man optager.

Løsningen kan så være at have en separat dvb-tuner stående, som kan bruges når der optages.

Personligt har jeg en Zaptor boks til stofa stående, som bruges når tv'et optager noget andet - samtidig har jeg så fordelen af start forfra og arkiv.

/Beack
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu