recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G8 lagt ud på Pios hjemmeside
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketG8 lagt ud på Pios hjemmeside

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Emne: G8 lagt ud på Pios hjemmeside
    Sendt: 30-Juni-2007 kl. 01:24

Hvis der er andre end mig som har svært ved at vente på, at se Pioneers g8-skærme live, så kan man nu få en forsmag på Pios danske hjemmeside.

De har nu lagt fuld specs ud på de forskellige modeller. Dejligt at se at Pios danske folk er så hurtige. Ikke engang på den tyske hjemmeside, (som må siges at dække et væsentlig større marked) kan man finde g8-skærmene blandt produkterne.

Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 12:51

Rart at Pioneer har lagt det ud på nettet. Det har jeg også ventet på.

Det gode, er at de har 3 HDMI indgange

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:20
øh :p hvis det gode bare er at have flere HDMI indgange så kan du jo bare købe en HDMI 'hub' 
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:42

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

øh :p hvis det gode bare er at have flere HDMI indgange så kan du jo bare købe en HDMI 'hub' 

Jeg har allerede en hdmi switch, men det er irriterende at bruge den, pga den ekstra fjernbetjening. Det er da klart at foretrække, at skærmen istedet har den ekstra hdmi indgang

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:52

#Bridge

Du skrev "det gode er at de har 3 HDMI indgange" - somom det var det eneste gode ved skærmen 

Jeg tror nekolas mente at hvis den ene ekstra HDMI indgang var det eneste gode ved skærmen var det nok lidt overkill at købe en ny skærm blot for det. Så var det billigere med en HDMI switch

Desuden er 3 HDMI indgange stadig ikke altid nok - så man slipper ikke for en HDMI switch alligevel

Jeg har eks. følgende enheder jeg skal tilslutte mit tv nu eller i nær fremtid - og helst over HDMI

mediacenter PC
dvd-afspiller/surround
net mediaafspiller
recorder(e)
HDTV-modtager
PS3
Xbox

Det er 7 enheder

Så det at der er 3 istedetfor 2 HDMI indgange er ikke nogen kæmpe revolution i sig selv.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 16:09

Ja HDMI porte kan man ikke få nok af. Til at starte med kunne jeg godt nok leve med 3 stk: Selector HD, HDD recorder og Blu-ray

Jeg ser desuden frem til at enhederne får HDMI indgange, således at man kan føre signalet videre. Men gad vide om HDCP'en vil blokere for dette....

Det er lidt uheldigt, at man er nødt til at optage via scart

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu