|
Galaxy S3 - hjælpetråden |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet at reinstallere og alt det der.
|
|
BORING! |
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Spørgsmålet var:
Min s3 begyndte på at opføre sig underligt i går. Jeg får simpelthen ikke lyd igennem hverken ved indkommende el udgående opkald. ALT andet virker. Altså der er net, der er 3g,, der er lyd på nettet. Når jeg foretager et opkald forbinder den men vi kan ikke høre hinanden og efter jeg lægger på siger netværk status out offentlige service hvorpå den finder net med det samme igen.Somebody please? |
|
BORING! |
|
Thomas H
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Funktioner
Tak(0)
|
@amorbavian
Samsung laver et originalt cover som man lige klapper ind over skærmen. "Flappen" sidder fast på bagcoveret som man erstatter det originale bagcover med. Den er super lækker skal jeg lige hilse og sige :) Du kan se det her: http://pockethacks.com/official-samsung-galaxy-s3-accessories-images-pop-up-at-mobile-fun/ En helt anden ting - er der nogle som har formået at udskifte de 4 ikoner der er på "lås startsiden"? jeg har snart været alle menuer igennem 20 gange, men jeg kan ikke finde noget.. :( Mvh Thomas H. |
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger --> Sikkerhed --> Muligheder for skærmlås --> Genveje
|
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
BusinessBo
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor længe holder den strøm ved daglig brug ?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
mart198i
Junior bruger Oprettet: 28-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jeg har fået et lille problem. Efter jeg ændrede adgangskode på min facebook - efter LinkedIn's "lille" uheld - er mine kontakter ikke synkroniseret med facebook mere.. Selvom jeg har sat den til at synkronisere.. Selvom om jeg manuelt vælger at den kontaktperson skal synkroniseres med den facebook profil kommer der ikke noget billede på kontaktpersoner - altså deres facebook billede.. Er der nogen derved hvordan jeg kan få folks facebook billede til at blive mine kontaktpersoners billede? PS. det virkede helt fint indtil jeg ændrede min facebook kode På forhånd tak
|
|
KalleJ
Ny bruger Oprettet: 10-Juli-2010 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej hej.
Efter en enkelt dag vil min fon lige pludselig ikke oplade... Nogen der har oplevet lignende? Eller kender en løsning derpå evt?
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Har set den, men hvor køber jeg den? Nu er min desværre til rep pga. ovennævnte tlf. "Tak" Telia for ikke at vise forståelse, da jeg kom ind på 7. dagen, som er den sidste hvor man bare kan få en ny ved defekt vare. Jeg havde ikke æske med og alt det der, og de ville ikke oprette en sag, selvom jeg lovede at hente æsken til dagen efter - bor i Sverige så kunne ikke gøre det den aften. |
|
BORING! |
|
mistergalaxy
Ny bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har det samme problem med Galaxy s3. Kan du fortælle mig (i detaljer) hvordan du kom ind til den der vinge: "Bevar billedeopløsning"? Er dit problem helt løst nu? Har du også problemer med at åbne visse hjemmesider? På forhånd tak |
|
mistergalaxy
Ny bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var et spørgsmål til Jonesdk90 (tidligere indlæg)
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogle der ved, om det her stemmestyring kan slås helt fra på Galaxy S3?
Det driver mig til vanvid på min Galaxy S2, at det hele tiden starter op når man trykker på home knappen. Udover det, så bruger det tæt på 15% af strømmen, hvis man ikke får slået programmet ned.
|
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå ind i S Voice --> Indstillinger --> Fjern hak i Launch S Voice. Bagefter kan du gå ind i Programmanager --> Vælg fanen Alle --> Find S voice og vælge Gennemtving stop og derefter Deaktiver. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |