recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S3 - hjælpetråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S3 - hjælpetråden

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 22:27

Jeg har så fået min tilbage fra rep. Det gik egentlig ret hurtigt - hvilket er det eneste positive, jeg kan sige om Telias service. Telefonen ser ud til at virke, de har skiftet en del indmad bl.a. antenne.

MEN: Telefonen har fået flere kosmetiske fejl, og der vil jeg gerne høre jer hvad jeg kan gøre, så Telia ikke driver gæk med mig, når jeg skal reklamere.
Telefonen er blevet beskadiget/ridset i kanten i venstre side, lige under volumeknappen og ud over det er der 2-3 steder, hvor jeg kan se støv under skærmen, som åbenbart er kommet ind da de åbnede lortet (det er meget lidt).
De er måske småting, men ikke noget, jeg vil finde mig i med en helt ny telefon!

Alt i alt en rigtig fed telefon - men jeg vil gerne have mulighed for at bruge den i mere end en uge!

Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas H Thomas H skrev:

En helt anden ting - er der nogle som har formået at udskifte de 4 ikoner der er på "lås startsiden"? jeg har snart været alle menuer igennem 20 gange, men jeg kan ikke finde noget.. :(

Mvh
Thomas H.

Indstillinger --> Sikkerhed --> Muligheder for skærmlås --> Genveje

Det er et helt vildt mærkeligt sted at placere det...men tusind tak for info...jeg havde også brug for det..

Redigeret af amorbavian - 21-Juni-2012 kl. 22:29

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:42

Jeg har købt min tlf i DK men bor i Sverige. Så langt så godt -  for indtil i går skiftede den selv netværk, men efter jeg har rodet med det, og manuelt været inde og vælge netværk, ja, så skifter den ikke automatisk tilbage til det danske når jeg krydser grænsen, eller omvendt når jeg tager hjem..

Kan man ikke gøre noget, så det bliver automatisk igen?

BORING!
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

De danske netværk har en øvre grænse på 300kb for en MMS
Når man vil sende et billede som MMS vil telefonen derfor automatisk komprimere billedet til denne maks størrelse og sende det. Disse grænser har intet med selve telefonen eller Android at gøre.

Er det fra TDC net til TDC net, er der ingen øvre grænse for mms.
Til top
mikgreg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2012
Sted: Denmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikgreg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 18:11
Jeg har samme problem og er blevet rådet til at re-installere telefonen, dog uden resultat.
Er der en løsning eller skal telefonen bare retur til leverandøren ?

Mikael
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 11:07

Hvilken af problemerne tænker du på?

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu