|
Galaxy S3 - hjælpetråden |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har så fået min tilbage fra rep. Det gik egentlig ret hurtigt - hvilket er det eneste positive, jeg kan sige om Telias service. Telefonen ser ud til at virke, de har skiftet en del indmad bl.a. antenne. MEN: Telefonen har fået flere kosmetiske fejl, og der vil jeg gerne høre jer hvad jeg kan gøre, så Telia ikke driver gæk med mig, når jeg skal reklamere. Alt i alt en rigtig fed telefon - men jeg vil gerne have mulighed for at bruge den i mere end en uge!
Det er et helt vildt mærkeligt sted at placere det...men tusind tak for info...jeg havde også brug for det.. Redigeret af amorbavian - 21-Juni-2012 kl. 22:29 |
||
BORING! |
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt min tlf i DK men bor i Sverige. Så langt så godt - for indtil i går skiftede den selv netværk, men efter jeg har rodet med det, og manuelt været inde og vælge netværk, ja, så skifter den ikke automatisk tilbage til det danske når jeg krydser grænsen, eller omvendt når jeg tager hjem.. Kan man ikke gøre noget, så det bliver automatisk igen? |
||
BORING! |
||
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det fra TDC net til TDC net, er der ingen øvre grænse for mms.
|
||
mikgreg
Ny bruger Oprettet: 11-September-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har samme problem og er blevet rådet til at re-installere telefonen, dog uden resultat.
Er der en løsning eller skal telefonen bare retur til leverandøren ? Mikael
|
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken af problemerne tænker du på? |
||
BORING! |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |