|
Galaxy tab 10.1 android version for gammel?? |
Besvar ![]() |
Side <1 1011121314 15> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Smart Klaus - specielt når du har tablet'en med dig på farten, og lige skal vise noget på en stor skærm, for så har du jo også lige taget din ATV med!! ![]() Men alt andet lige, så vil man jo oftest koble på ens WiFi og så streame det. Men jeg véd godt at jeg ramte din ligtorn, ved at nævne en feature, som ingen iPad heller ikke har... ![]() ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Altså kører det på samme måde, som en tablet med Windows 8!
Nu er Android jo så ikke andet en Apps - nogle preinstalleret, andre skal hentes først! Fordelen med en Windows 8 tablet er, at du ikke skal undvære dine almindelige PC-programmer. Du er så at sige ikke begrænset af Apps'enes ofte begrænsede funktionalitet.
Ergo havde en Windows 8 tablet bedre opfyldt dit behov, eftersom dér ligger en fuld udgave af Word! M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Nej Kim, det har jeg desværre ikke. Men ja, idéen er god. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
De tre Transformers du nævner, er udgået modeller og har bestemt ikke særlig kraftigt hardware.
Jeg kiggede dog en hel del på deres tablets, da jeg skulle udskifte min iPad. Jeg valgte dog fra, da kun nogle af dem har modem, og det er netop ikke topmodellerne :( Ret interessant er det dog, at deres TF303CL og deres TF103C kører på x86 arkitektur (Intel Atom). Man ser ikke mange Android maskiner med den slags hardware. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
||
Der fik du lige negeret lige lovligt meget, "som ingen iPad heller ikke har". Men du har ret, en iPad kræver et kabel med "lightning" eller "30 pins" connector i den ene ende og HDMI stik i den anden, før det virker.... Klaus |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Naah, DOH! Det er jo Windows Transformers du snakker om, Kandersen :P
Jeg holder min kæft så :D
|
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Henrik B.
Jeg overvejede også windows 8, men jeg er lidt træt af windowssystemer, især når man fx skal vælge menuer, der ofte stiller ulogiske spørgsmål eller giver ditto forklaring. Og da en tablet rent skærmstørrelsesmæssigt kun kan klare opgaven, når jeg befinder mig i udlandet, er en tablet en slags hjælpemiddel for mig. Og så er det praktisk at have enheder, der kan totalt snakke sammen. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
||
Ang. Nexus 10 så kan det godt være specs er outdated men den kører stadig som en drøm med det rene android 😊 og nu kan man også mirror til chromecast..
|
|||
![]() |
|||
||
Indeed. Min tete gik mere på, at man ikke skal vide sid helt sikker på, at den får update til Android L. Og så står vi efterhånden i samme situation, som OP nu står i med sin Galaxy Tab.
|
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Så kom den danske test af Samsungs nye Tab S fra Mobilsiden.dk
http://www.mobilsiden.dk/anmeldelser/samsung-galaxy-tab-s-smuk-skaerm-stjaeler-billedet-test,lid.32145/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+mobilsidendk+(Mobilsiden.dk+%7C+Danmarks+st%C3%B8rste+mobilsite)?t=1#comments_box |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
||
Ergo har du aldrig prøvet en Windows 8 tablet! M.v.h. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1011121314 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |