|
Galaxy tab 10.1 android version for gammel?? |
Besvar | Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://forum.recordere.dk/search_results_posts.asp?SearchID=20140719114840&KW=
Metodik. Gå ind på ovennævnte link og se hvordan du som trådstarter har været med til at flytte debatten bort fra emnet. :) så du kritiserer faktisk dig selv, mens alle andre mest har respekteret din "flytning" Emnet er dog ikke blevet mindre uinteressant, men måske skal du ændre overskriften af tråden til fx valg af ny tablet. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Windows 8 tablets understøtter mirroring via Miracast.
M.v.h. |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nye Samsung Tablets vil også understøtte, idet min smartphone S5 allerede gør.
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men så skal man jo også ud at investere i nyt udstyr til vores TV. Og Miracast lader desværre alt for meget tilbage at ønske for mig. Hvordan får jeg måske mit Netflix med DD+ lyd? Hvordan får jeg mit Plex med ditto lyd? Miracast skal nok komme efter de andre. Men lige nu, er det ikke moden nok til de fede ting Chromecast og ATV kan. Og det får det nok ikke nemmere, når Android TV kommer. |
||
Metodik
Bruger Oprettet: 06-November-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når vi f.eks er i færd med at planlægger en ferietur, strikker vi ofte en feriepakke sammen med, fly, overnatning, billeje osv. .
I denne proces har vi ofte brug for alle samtidig at kunne se ting fra webbrowseren, budgettet i excel, ting der er kommet ind i mailboxen fra forespørgsleer. Her er billed- og lydkvaliteten ikke så væsentlig. Det er ikke lykkedes mig at finde en mirrorløsning til dette. uvæsentlig |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det klarer en Apple som en mis. Tilrettelægger rejsen på min Mac og med deling via iCloud findes det nu på iPad og iPhone
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
På en Windows 8 tablet, tilsluttet TV, får du den almindelige desktop op på TV'et, og kan dernæst swirpe sidelæns, mellem dine åbne programmer.
M.v.h.
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har vist ikke helt forstået, hvad det er, Metodik gerne vil kunne.
M.v.h.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
At få billedet op på TV'et kan vist de fleste. At tilrettelægge turen med alt relevant hjemme på PC'en, og tage det med på iPad/iPhone, kan Apple. Redigeret af Kampus - 20-Juli-2014 kl. 11:33 |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg taler om flere programmer åbent hele tiden, som der kan skiftes i mellem.
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan får du i øvrigt billedet fra en iPad op på TV'et, hvis du ikke har et DLNA-kompatibelt TV?
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg troede det var mirroring |
||
Besvar | Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |