recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy tab 10.1 android version for gammel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy tab 10.1 android version for gammel??

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:47
Så er vi tilbage ved udgangspunktet. Playbutik meddeler mig at min "enhed ikke er kompatibel med denne version" af DRTV !!
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:50
Jeg købte min som en af de første og jeg kører version 4.2.2. Har du prøvet at opdatere?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:51
Jeg blandede 2 ting sammen. Det er app'en der kræver en nyere version af android.
Men der er stadig en række ting der ikke hænger sammen. Jeg har rodet så meget rundt i forsøg på at finde en løsning. Mest fordi det irriterer mig at jeg bl.a. får at vide at jeg skal bruge flashplayer 10 eller højere og bruger 11.1 !!!!Angry
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:52
DR TV app'en virker kun med Android 4.1 og frem. Hvis du har Icecream Sandwich eller lavere, så må du gå på dr.dk/tv og sørg så for, at browseren på din mobil/tablet fortæller dr.dk, at det er en mobil enhed, så virker det fint her.
Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:54
bentpetersson - hvornår er din fra?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 07:19
Custom rom kunne være en løsning?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 08:18
Alle disse typer har fået denne opdatering som jeg har, derfor skal du under indstillinger og menuen Om enheden sætte den til at opdatere.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 08:36
Jeg HAR forsøgt at opdaterer som du beskriver. Den siger så at seneste version ER installeret.
Og det er version 4.0.4
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 09:11
Ja, hvis den ikke vil opdatere til en nyere version, er din tablet desværre blevet for gammel.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Metodik Metodik skrev:

Jeg er ejer af en Samsung Galaxy tab10.1 fra 1/3 2012.
Kan det virkelig passe at den ikke kan bruges mere???

Selv om den er købt i 2012, så er den reelt fra marts 2011 - og Samsung har ganske rigtigt ikke leveret opdateringer af Android efter 4.04 (Ice Cream Sandwich) til den model.

Den eneste løsning til at få Android 4.1 er at installere en ROM på den, f.eks. Cyagenmod:

Find din præcise tablet på det her site: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Devices#vendor="Samsung";type="tablet";

Klik på den - og så kommer du til et site med vejledning, links til ROM og det hele. Bemærk, at der ikke er nogen garanti for, at alt vil virke som før.


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 10:12
Eller du kan købe min fordelagtigt. Det er den nyeste Tab 3
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Eller du kan købe min fordelagtigt. Det er den nyeste Tab 3

Den nyeste er Tab S og før den Tab Pro. Tab 3 er langt fra den nyeste. ;-)

Redigeret af Nagash - 15-Juli-2014 kl. 11:03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu