|
Galaxy tab 10.1 android version for gammel?? |
Besvar | Side <1234 15> |
Forfatter | |
Metodik
Bruger Oprettet: 06-November-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er vi tilbage ved udgangspunktet. Playbutik meddeler mig at min "enhed ikke er kompatibel med denne version" af DRTV !!
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte min som en af de første og jeg kører version 4.2.2. Har du prøvet at opdatere?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Metodik
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg blandede 2 ting sammen. Det er app'en der kræver en nyere version af android.
Men der er stadig en række ting der ikke hænger sammen. Jeg har rodet så meget rundt i forsøg på at finde en løsning. Mest fordi det irriterer mig at jeg bl.a. får at vide at jeg skal bruge flashplayer 10 eller højere og bruger 11.1 !!!! |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
DR TV app'en virker kun med Android 4.1 og frem. Hvis du har Icecream Sandwich eller lavere, så må du gå på dr.dk/tv og sørg så for, at browseren på din mobil/tablet fortæller dr.dk, at det er en mobil enhed, så virker det fint her.
|
|
Metodik
Funktioner
Tak(0)
|
bentpetersson - hvornår er din fra?
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Custom rom kunne være en løsning?
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Alle disse typer har fået denne opdatering som jeg har, derfor skal du under indstillinger og menuen Om enheden sætte den til at opdatere.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Metodik
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg HAR forsøgt at opdaterer som du beskriver. Den siger så at seneste version ER installeret.
Og det er version 4.0.4 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, hvis den ikke vil opdatere til en nyere version, er din tablet desværre blevet for gammel.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv om den er købt i 2012, så er den reelt fra marts 2011 - og Samsung har ganske rigtigt ikke leveret opdateringer af Android efter 4.04 (Ice Cream Sandwich) til den model. Den eneste løsning til at få Android 4.1 er at installere en ROM på den, f.eks. Cyagenmod: Find din præcise tablet på det her site: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Devices#vendor="Samsung";type="tablet"; Klik på den - og så kommer du til et site med vejledning, links til ROM og det hele. Bemærk, at der ikke er nogen garanti for, at alt vil virke som før. |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Eller du kan købe min fordelagtigt. Det er den nyeste Tab 3
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nyeste er Tab S og før den Tab Pro. Tab 3 er langt fra den nyeste. ;-) Redigeret af Nagash - 15-Juli-2014 kl. 11:03 |
|
Besvar | Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |