recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy Tab 10.1 - et lille spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGalaxy Tab 10.1 - et lille spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 12:57
Jeg tror på det bliver løst. For ja, det er uacceptabelt.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Oplever du at den hakker lidt ? Bla. når man swiper igennem de forskellige home screens. Har jeg læst at der er flere der oplever.

Det gør min ihvertfald, ikke hysterisk meget men nok til at jeg synes det er irriterende så den er pakket ned igen og bliver returneret.

Synd for det er faktisk en OK maskine, men jeg fandt hakkeriet uacceptabelt og jeg gider ikke bruge tid på at få det til at køre ordentligt.
desværre udviklerne hos samsung som har problemet, da andre tablets med ens launcher kører meget bedre.. jeg har prøvet gtab 10.1 firmware på min acer og det kører ikke særlig hurtigt. der er xoom firmware 1000% gange bedre selvom samsung har givet stock launcher et hak op, så er det hakkeri altså ikke særlig lækkert.. men her en bekræftelse at oplevelsen af deres launcher er på alle 3.x android, de har også snakket om det på asus, så du kan kun vælge at skifte firmware ud, tablet'n fra samsung er rimlig ok som hardware, software er desværre ikke super.

kommer med fra en ipad, som jeg lige skimmede i elgiganten, så er launcheren virkelig ringe på gtab10.1 men ikke at jeg dømmer software mere end det kan skiftes ud.
jeg holder på min acer, den har portene og kort mulighederne, og kan næsten en masse mere lige nu.

der er en helt anden fejl, som alle android 3.x lider af, og det er hvis man vender den 180grader, så hakker skærmen endnu mere, det problem skulle lige hos Nvidia som forsøger at rette det.
så sidder man allerede omvendt med sin galaxytab10.1 så er det klart et stort hakkeri man ser.

Redigeret af pendec - 27-August-2011 kl. 14:21
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2011 kl. 01:58
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

eller du får custom rom på den, og bruger asus,xoom eller acer roms på din tablet.. der er nogle minusser men så også nye gevinster.. acer tilbyder Dolby surround lyd, samsung audioEQ, asus en masse bloatware og en del ekstra launcher ændringer.. xoom er bare "standard".

Hvor finder du roms til Galaxy baseret på dem henne? Kan nemlig ikke finde dem på XDA.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 00:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

eller du får custom rom på den, og bruger asus,xoom eller acer roms på din tablet.. der er nogle minusser men så også nye gevinster.. acer tilbyder Dolby surround lyd, samsung audioEQ, asus en masse bloatware og en del ekstra launcher ændringer.. xoom er bare "standard".

Hvor finder du roms til Galaxy baseret på dem henne? Kan nemlig ikke finde dem på XDA.

det er jeg også meget interesseret i at vide. der er ikke noget på xda om det. tvivler dog på roms fra andre modeller virker.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 18:56
hmm, jeg har måske taget fejl.. Acer a500 har ellers en del forskellige roms fra andre tabs.. så hvorfor skulle det ikke være modsat..

Der er da clockworkmod til gtab10.1? (sorry har ikke set på forums omkring denne)..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu