|
Galaxymphony i aften på DR-K kl. 21 |
Besvar |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juni-2017 kl. 10:24 |
|
Jeg var i går inde i DR-Byens koncertsal og se Galaxymphony med klassisk film musik fra Scifi genren.
Koncerten kan i aften ses på DR-K klokken 21.00 Den skulle også spilles på Radio P2 kl. 21.00, men jeg kan ikke finde den. Der er musik fra:
Jeg synes man kunne høre at deres forcer klart var Starwars og Star Trek musikken. Selvom de har et stort kor, så levede "Duel of the Fates" fra Phantom Menace desværre ikke helt op til forventningerne. Der skulle have været mere smæk på, selvom sangerne ikke kunne give den mere gas. Alt i alt var det hele en fantastisk oplevelse, som forhåbentligt kan mærkes på tv udsendelsen i aften. Hvem andre end Jakob Stegelmann kunne iøvrigt være vært Redigeret af Cyberguyen - 02-Juni-2017 kl. 10:26 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tippet.
Den skal da optages. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder som en god oplevelse! Den skal optages, så jeg har noget kvalitetsmusik til når jeg får min forstærker tilbage fra rep
Redigeret af Kampus - 02-Juni-2017 kl. 11:10 |
||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sidder og lytter med. Min begejstring kan desværre ligge på et ret lille sted. Men de prøver da...
Måske var oplevelsen bedre live? EDIT: Lucia Di Lammermoor/Diva Dance fra The Fifth Element var ganske god. Og Star Trek er decideret godt ramt. Samme må siges om Star Wars. Redigeret af azrael - 02-Juni-2017 kl. 22:21 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit LG tv optog kun de første 8 sekunder af udsendelsen. Har du tjekket din optagelse, Kampus? Så må jeg se det på Apple TV i stedet.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg fik slet ikke optaget udsendelsen, fordi jeg glemte at programmere |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |