recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gale sub 4070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gale sub 4070

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gale sub 4070
    Sendt: 20-April-2013 kl. 18:53
Halløj,

Min sub er stået helt af tror jeg. Strøm er sat til, og den er sat til min forstærker, men den vil ikke tænde. Jeg har set op sikringen er gået men det er den ikke.
Har haft spurgt i HiFi-klubben hvor den er købt hvad han kunne anbefale og der var det klare svar: køb en ny. Se, nu er det sådan at som studerende har man jo ikke alverdens penge, så derfor spørger jeg om der er nogen der kender et stedhvor man kan få den lavet?

Har en mistanke om atdet måske kunne være strømforsyningen der er gået, da den jo ikke vil tænde. Har haft den siden 2006, og har været glad for den da mine højtaler ikke har den bund som en sub jo har.

Hvad kan jeg stille op?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 19:24
Macbook 13"
MacMini
Iphone4s
Apple tv3
Apple tv2
Apple tv
New Ipad 16 Gb White

Med sådan en udstyrsliste forstår jeg godt at der ikke er råd til en ny sub ;-)

Spøg til side - hvis du ikke kan selv, så se om du kan finde Kim Voss Schraeder, han bor i din nærhed......

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 20:37
 Tak, vil da lige se om han har et bud på hvad der kan være galt.
Og mht udstyr ja så er dba sgu et ok sted at handle ;)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu