|
Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han har intet karisma ham der, men det er stadig synd, at han ikke får klapsalver. Godt nok et tamt publikum.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Det er nogen gange lidt trist at kigge på :p
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Selvfølgelig viser de ikke loadprocessen på Vita. Det tager sikkert 5 min før den loader spillet på Vita. Hvordan kommer Remote Play helt præcist til at fungere? Skal man pause spille og så fortsætte på Vita eller kan man gå ud af spillet og så fortsætte fra hvor man slukkede? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
det tror jeg ikke at der er nogen der kan svare på lige nu. =)
|
|
![]() |
|
Jamen, har du ikke prøvet det med PS3eren?
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Sådan. 29 November og endnu et slag på MS skiftende strategier (selvom det egentligt er unødvendigt efterhånden). God nyhed, at vi kan få f.eks. GHOSTS og WATCH DOGS reduceret i pris hvis vi allerede har PS3 versionen. Det er noget, der skal overvejes. Kommer an på hvor stor reduktionen til den digitale PS4 version vil være. Mindst 75%. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
€399 i følge Playstation EU på twitter.
|
|
![]() |
|
Jeg er glad for, at jeg nåede at bestille til DKK 3100, som passer fint med Euro prisen.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
jeg gider ikke at betale for samme spil 2 gang , så jeg kan godt vente til jeg får ps4 :-)
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Tror jeg venter på en ps4 / vita bundle, har rigeligt med spil og for lidt tid.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Er der et sted man kan se præsentationen igen. Vil gerne se UI i brug.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
youtube
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |