recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:10
Han har intet karisma ham der, men det er stadig synd, at han ikke får klapsalver. Godt nok et tamt publikum.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:10
Det er nogen gange lidt trist at kigge på :p
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:18

Selvfølgelig viser de ikke loadprocessen på Vita. Det tager sikkert 5 min før den loader spillet på Vita.

Hvordan kommer Remote Play helt præcist til at fungere? Skal man pause spille og så fortsætte på Vita eller kan man gå ud af spillet og så fortsætte fra hvor man slukkede?

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:20
det tror jeg ikke at der er nogen der kan svare på lige nu. =)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:32
Jamen, har du ikke prøvet det med PS3eren?

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 20:34

Sådan. 29 November og endnu et slag på MS skiftende strategier (selvom det egentligt er unødvendigt efterhånden).

God nyhed, at vi kan få f.eks. GHOSTS og WATCH DOGS reduceret i pris hvis vi allerede har PS3 versionen. Det er noget, der skal overvejes. Kommer an på hvor stor reduktionen til den digitale PS4 version vil være. Mindst 75%.

BORING!
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 21:29
€399 i følge Playstation EU på twitter.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 21:38
Jeg er glad for, at jeg nåede at bestille til DKK 3100, som passer fint med Euro prisen.

BORING!
Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 22:06
jeg gider ikke at betale for samme spil 2 gang , så jeg kan godt vente til jeg får ps4 :-)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 08:33
Tror jeg venter på en ps4 / vita bundle, har rigeligt med spil og for lidt tid.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 10:06
Er der et sted man kan se præsentationen igen. Vil gerne se UI i brug.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:39
youtube
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu