|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
så skulle du jo have købt det. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det var så tæt på >< |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Det har ikke en disse at gøre med at være fanboy af noget som helst. Meet Joe Black er en DÅRLIG HD-udgivelse hvad angår billedkvalitet, og forklaringen på at Kenneth S. Brown giver den nær topkarakter i den kategori er at han har et DÅRLIGT tv. Det er ikke andet end logisk tankegang, og har ikke noget som helst at gøre med at foretrække noget andet end andre. Det eneste de folk du kalder 'plasma fanboys' foretrækker er GOD BILLEDKVALITET. Det er intet andet end din egen uvidenhed der får dig til at grine; hvis du gad sætte dig mere ind i tingene ville du se at jeg rent faktisk har ret... Redigeret af Naiera - 29-Juli-2008 kl. 21:08 |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Nu ejer jeg ikke selv HD DVD udgaven af Meet Joe Black, så har ikke selv set den. Men kan se, at DVDTown (9/10), DVDTalk (4/5) og HomeTheaterForum (4.5/5) foruden HighDefDigest, alle giver rigtig gode karakterer (paranteserne) for video kvaliteten. Skal se om jeg kan få den lånt af en ven. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Hvad ser alle de andre anmeldere hvis anmeldelser du refererer til deres film på?
![]() |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Gary fra HomeTheaterForum: -NEC XG 1352LC CRT Projector DVDTalk:
|
|
![]() |
|
![]() |
DVD Talk ligner Kenneth S. Brown igen...
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er John Sinnott fra DVDTalk.
|
|
![]() |
|
![]() |
Her er billeder fra Gary Murrels udstyr. Der kan jeg godt pakke mit udstyr sammen. Det er top notch udstyr og et fantastisk lærred. Selv billederne optaget med et kamera direkte på lærredet, ser fantastiske ud. WOW! Redigeret af Bruce - 29-Juli-2008 kl. 21:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |