|
Gamle MP3 filer til iPod touch |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
OTol
Super bruger Oprettet: 05-Marts-2006 Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 21-December-2009 kl. 11:26 |
En anden ting er, at da jeg synkroniserede første gang smed den ca. 3500 billeder ind fra min computer, uden at jeg bad den om det. De ligger lidt rodet, og jeg vil gerne have nogle slettet og flyttet rundt. Jeg kan ikke finde nogle steder i iTunes der kan redigere i billeder, så hvordan gør jeg det?
[/QUOTE]
Jeg vil skam gerne have mine billeder over på iPod´en, jeg købte den store version bl.a. for at kunne bruge den som billedbank. Jeg havde forestillet mig, at jeg kunne flytte billeder fra digitalcamera til computer og derfra til iPod´en, men kan ikke lige se hvordan man holder styr på det, uden at det bliver rodet. Man kan jo åbenbart ikke redigere direkte i iPodén
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Sendt: 21-December-2009 kl. 13:46 |
Jeg ved ikke hvordan iTunes og iPod gør med billeder, da jeg bruger iTunes på Mac uden iPod. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 21-December-2009 kl. 14:05 |
Det er simpelt, åben iTunes, vælg din Ipod og vælg derefter photo tab'en. Der kan du definere hvilke fotos der skal ligges over til iPod'en.
Se evt her http://www.apple.com/dk/itunes/how-to/#video-sync |
|
OTol
Sendt: 23-December-2009 kl. 00:32 |
Er der nogen der ved om det er muligt, at lægge et scannet billede ind som albumbillede?
Det er jo ikke alle album der kan hentes billeder til.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7124 |
Sendt: 23-December-2009 kl. 09:30 |
Alle billeder kan lægges ind via Itunes.
Der er en menu i Itunes til det Husker ikke lige hvor men den er der .
Har selv fundet en masse albumbilleder på nettet som er lagt ind i min Iphone
|
|
OTol
Sendt: 23-December-2009 kl. 20:15 |
For andre interesserede kan jeg fortælle hvordan jeg gør.
Coveret står nu med det korrekte billede. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |