|
Gamle undertekster ved streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 01:28 |
Hej
Jeg har et setup med en Synology DS212j og et Samsung H6275 smart tv. Begge dele er koblet på netværket med kabel. Problemet for mig er, at når jeg sidder og ser en tv-serie så er der langt hen af vejen ikke nogle problemer med underteksterne. Men jo tættere jeg nærmere mig slutningen, så begynder der at komme undertekster op, fra afsnit jeg tidligere har set. Og undetekster fra NCIS midt i et afsnit af Flash, er temmeligt forvirrende. Jeg tænkte selv om det kunne skyldes noget med en cache hukommelse i tv´et - men selv efter en natlig slukning ( dog på standby ) kommer problemet alligevel. Min kammerat som har en lidt nyere model af NAS´en og en anden model af Samsung tv´et har samme problem. Er der nogle af jer som er stødt på problemet og har fundet en løsning på det ? Mvh. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du også problemet, hvis du sætter din Bluray eller DVD i med de samme afsnit?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej. Problemet opstår kun i forbindelse med streaming fra NAS drevet.
Streamer jeg fra NAS drevet til andre enheder end Samsung tv´et er der ikke de problemer, så jeg hælder mest til at det er en fejl i Samsungs software |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |