recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamle undertekster ved streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamle undertekster ved streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim Larsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gamle undertekster ved streaming
    Sendt: 15-Februar-2015 kl. 01:28
Hej

Jeg har et setup med en Synology DS212j og et Samsung H6275 smart tv. Begge dele er koblet på netværket med kabel.

Problemet for mig er, at når jeg sidder og ser en tv-serie så er der langt hen af vejen ikke nogle problemer med underteksterne. Men jo tættere jeg nærmere mig slutningen, så begynder der at komme undertekster op, fra afsnit jeg tidligere har set.

Og undetekster fra NCIS midt i et afsnit af Flash, er temmeligt forvirrende.

Jeg tænkte selv om det kunne skyldes noget med en cache hukommelse i tv´et - men selv efter en natlig slukning ( dog på standby ) kommer problemet alligevel.

Min kammerat som har en lidt nyere model af NAS´en og en anden model af Samsung tv´et har samme problem.

Er der nogle af jer som er stødt på problemet og har fundet en løsning på det ?

Mvh.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 20:24
Har du også problemet, hvis du sætter din Bluray eller DVD i med de samme afsnit?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kim Larsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:29
Nej. Problemet opstår kun i forbindelse med streaming fra NAS drevet.

Streamer jeg fra NAS drevet til andre enheder end Samsung tv´et er der ikke de problemer, så jeg hælder mest til at det er en fejl i Samsungs software

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu