|
"Gamle"Pioneer plasma ifht. nye Panasonic plasma? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min opfattelse er, at der skete en række forbedringer fra VT30 til VT50 rent billedmæssigt.
Ved der er nogle, der har lavet en sammenligning mellem vt50 og 5090H (side by side - både herinde og andre steder) og kunne ikke se den store forskel - der var nogle småting hvor enten 5090H var lidt bedre og omvendt. Men som andre skriver kan det jo undre, at man stadigvæk har svært ved at overgå Pioneer eller blot tangere. Og ja ville være rart, hvis termer som bl.a. smart tv, 3d ikke overskyggede den rå 2D billedkvalitet |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
nogle folk er jo også lidt "biased" i mangel på et dansk ord, hvis de ejer enten det ene eller det andet, jeg havde begge tv samtidigt og der var ikke den fjerneste tvivl om pioneeret havde det klart bedste billede og lyd, jeg købte et p65vt30 for at udskifte mit pioneer og få et lidt større tv, men efter lidt tid hvor jeg heldigvis ikke havde solgt mit pioneer valgte jeg at sælge vt30 , det var bare ikke godt nok i mine øjne
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeg er glad for jeg fik VT50 i stedet for VT30 (det har dog nogle issues omkring Retention/pot burn-in man kan undre sig over her i år 2012/2013 - Pioneer kan man jo ikke få medmindre man køber brugt og det er jeg ikke så hooked på så det gør noget. |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg havde et Pioneer 5090H før jeg solgte den til fordel for mit nuværende 50VT50.
Det er som Pioneer har et mere rent og pænt billede. Men ellers er de meget lig hinanden plus nye tunere og funktioner i Panasonic. Pioneer brugte også det bedste fra panel glasset hvor Panasonic gik mere på kompromis. Jeg hjalp med at sidde et 50ST60 op i sidste uge og den er faktisk magen til et VT50 i dag bort fra frontglas filter og lidt små ting. Men glæder mig til ZT60 kommer som har elite pro panelet i. Kunne forstille mig det går mod Pioneer kvaliteten igen men koster også 40kg som 60" ![]() |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
Jeg føler mig mere og mere overbevist om, at min satsning på Pioneers udgåede topmodeller er det rigtige valg for mig:
Kvalitet - tjek Pris - tjek Win/win |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg har hørt at st60 faktisk skulle være lidt bedre?? endnu bedre sort end vt50?? er der noget om snakken eller synes du stadig vt50 er bedst?
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Hvornår sluttede produktionen/salg af 5090H egentligt? Var det i 2008/2009/2010?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
endnu bedre sort end vt50 Jeg nægter at tro det kan blive meget bedre ?? med mine gl. pussede briller. Iøvrigt dejligt at trådstarter ikke straks køre over i "fastbrændte logoer"...tak |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
en anden ting som 9g pioneer ikke lider af, du kan ikke se nogen form for logoer overhovedet, Panasonics 50 serie lider meget af det, forhåbentlig er det blevet bedre i år
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
Mit Pioneer 428XD har aldrig haft skyggen af burn-in. 427 led af et andet problem. Min bror kiggede på Pana sidste år og der var SERIØSE problemer med burn-in. Det er bare no-go i min verden.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Panasonix PX70- PX80- G10- har aldrig haft skyggen af burn-in. Det er bare no-go i min verden. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Redigeret af Kampus - 30-Marts-2013 kl. 11:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |