recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Gamle"Pioneer plasma ifht. nye Panasonic plasma?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Gamle"Pioneer plasma ifht. nye Panasonic plasma?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg har hørt at st60 faktisk skulle være lidt bedre?? endnu bedre sort end vt50?? er der noget om snakken eller synes du stadig vt50 er bedst?

Det er den ikke i praktisk som vi så det.

Har set dem side om side. Men indmaden er nok tæt på ens. Dog har ST ikke filter glas uden på som også forbedre på sort niveau da der kommer mindre lys ind til panelet.

Redigeret af Mr. Anderson - 30-Marts-2013 kl. 14:54
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 18:22
Kongen er død... Jeg tror simpelthen det handler om penge og du kan ikke lave en billig skærm med samme billedkvalitet, fordi det der skaber et godt billed, er GODE elektronik komponenter som koster mange penge. En 428 kostede 18000kr. Så pana kan ikke gøre det billigt OG godt.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 18:29
nej, folk vil ikke betale prisen det koster at producere kvalitet, det blev pioneers død at folk hellere ville købe de billige skod skærme, måske det nye zt60 bliver noget i stil med pioneer, men jeg tvivler
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu