recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamma på Samsung LE32R72B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGamma på Samsung LE32R72B

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JHA84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Gamma på Samsung LE32R72B
    Sendt: 10-Januar-2007 kl. 19:30

Hej! Jeg ville slå dynamic dimming fra på mit samsung r72b fjernsyn og gik derfor ind i service menuen. "Problemet" er at jeg kom til at ændre på indstillingen gamma og kunne ikke huske hvad den stod på, og nu vil jeg derfor gerne høre hvad den står på, som standard!? Jeg satte den til off.. Desuden vil jeg gerne vide hvordan man kommer ud af den service menu? Prøvede exit, tv, menu knapperne osv.. Slukkede så for tv'et til sidst.

Jeg fulgte denne procedure:

1. Tv'et skal være på standby
2. Man trykker på knapperne INFO, MENU og MUTE i den rækkefølge på fjernbetjeningen
3. Tænder for tv'et
4. Vælger punkt nr. to (Option Table) i servicemenuen
5. I undermenuen kan man slå Dynamic Dimming fra

Til top
JHA84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2007 kl. 12:24

Ingen der kan hjælpe mig med hvad std. indstillingen på gamma er?

Jeg e-mailede Samsung om det samme spørgsmål, og fik til min overraskelse at vide, at garantien er bortfaldet ved at ændre i service menuen! Jeg har købt fjernsynet med 5 års plus forsikring i hifiklubben. Er denne garanti totalt bortfaldet nu så??

Håber i kan hjælpe mig lidt.

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2007 kl. 15:19

Det burde ikke komme som en overraskelse at garantien bortfalder hvis man roder i service menuen - det gælder alle fabrikater.

Det er også derfor der ikke står noget om service menuen i manualen - DET ER IKKE MENINGEN AT ALMINDELIGE BRUGERE SKAL DERIND !!

Med hensyn til ekstra forsikringen så er den tegnet mellem dig og butikken ikke med samsung - jeg tror derfor stadigvæk at den er gældende (lad nu være med at ringe til Hifiklubben og fortæl at du har fjumret rundt inde i service menuen). Jeg mener dog at tillægsforsikringen først træder i kraft når den almindelige garanti udløber - du skal derfor håbe at hvis der sker noget så sker det først efter at den almindelige garanti er udløbet.

Gammaværdien kan jeg ikke hjælpe med men hvis det er det eneste du har stillet på burde det være muligt at justerer sig tilbage til et ordentligt billede.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu