|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 03-Maj-2009 kl. 00:03 |
Hej hej Jeg har i windows 7 tråden læst at flere kører med "gamle drivere". Og en skriver at alt kører med 5.1n driver. men hvor finder i de drivere ? Jeg kan på digital everywhere's hjemmeside kun finde de nyeste drivere (5.3n) og (win 7 1.0) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har lagt den ud på Rapidshare før, men den kan kun hentes 10 gange, så nu har jeg lagt den ud igen her
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
Takker, den vil jeg prøve. og skal også ominstallarer til RC :-) |
|
![]() |
|
HDTVtom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Mange tak
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Var så lidt
![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 677 |
![]() |
Hej Tak for driveren, går ud fra at det er den der hedder 5.1N jeg skal bruge ? Mvh. Michael Redigeret af scantek - 07-Maj-2009 kl. 08:04 |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 677 |
![]() |
Jeg har prøvet lidt forskelligt, men kan ikke få Discobery HD frem. Skal jeg vælge Driver for MCE og Vista, BDE Driver eller Tvpack 2008 under installationen af driverne til FIREDTV DVB-C boksen ? Og hvilken transponder skal jeg vælge, jeg har Yousee ? På forhånd tak Michael |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Driver til TVpack, Transponder=6875 Full |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |